قیمت دستمال کاغذی اقتصادی ناین به صورت خاوری

دستمال کاغذی چیست؟ به بافت نرمی که قابلیت جذب رطوبت را دارد و تنها برای یک بار قابل استفاده است، را دستمال کاغذی می گویند. این محصول از سبک ترین بافت کاغذ موجود در دنیا ساخته می شود. به همین دلیل دستمال کاغذی عمدتا از دو یا سه لایه تشکیل شده است. خمیر کاغذ شیمیایی که در دستمال اقتصادی نایس سبب شده تا کیفیت و مرغوبیت این دستمال کاغذی افزایش پیدا کند. قیمت دستمال اقصادی ناین به صورت خاوری از درب کارخانه بسیار مقرون به صرفه می باشد، زیرا شما تمامی واسطه ها را از خرید خود حذف کرده اید و کالایی با قیمت واقعی را خریداری نموده اید.

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی ناین به صورت خاوری

لیست قیمت دستمال 200 برگ اقتصادی ناین

لیست قیمت دستمال 200 برگ اقتصادی ناین

سلامت افراد خانواده یکی از مهم ترین موارد می باشد که با استفاده از محصولات بهداشتی مرغوب می توان آن را تامین کرد.

پاک کردن مخاط بینی و اشک چشم با دستمال های پارچه ای سبب ایجاد حساسیت در ناحیه چشم و بینی می شود؛ زیرا ضخیم می باشد و به پوست آسیب می رساند.

با پیشرفت علوم و تکنولوژی دستمال های کاغذی جایگاه دستمال های پارچه ای را به خود اختصاص داده اند. مهم ترین دلیل آن لطافت و پاکیزه بودن دستمال کاغذی می باشد.

استفاده راحت و آسان دستمال کاغذی ارزان، این محصول را به کالایی منحصر به فرد تبدیل کرده است.

دستمال توالت، دستمال سفره، دستمال جیبی و … از انواع مختلف دستمال در بازار می باشد که هر کدام از آن ها برای یک موضوع خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

لیست قیمت دستمال کاغذی ۲۰۰ برگ اقتصادی ناین توسط نمایندگی های معتبر و سایت های آنلاین در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شود.

شما می توانید با مراجعه به سایت های آنلاین در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه از قیمت انواع دستمال کاغذی به صورت روزانه اطلاع یابید.

مشخصات دستمال اقتصادی ناین

مشخصات دستمال اقتصادی ناینبرخی از مشخصات دستمال اقتصادی نایس به شرح ذیل می باشد:

  • مستحکم بود به دلیل استفاده از خمیر سفید رنگ الیاف سلولزی که در تولید آن استفاده شده است.
  • دستمال فاقد لکه، سوراخ، چروک خوردگی و…. می باشد.
  • در تولید فرایند آن از رنگ طبیعی استفاده شده است.
  • تمامی مراحل تولید با استفاده از دستگاه های پیرفته به صورت کاملا بهداشتی انجام می شود.
  • از قدرت جذب بالایی برخوردار باشد.
  • بهداشتی است و عاری از هرگونه آلودگی می باشد.

اگر قصد خرید بهترین دستمال را دارید بهتر است به این نکات توجه لازم را انجام دهید.

کارخانه های تولید کننده با بسته بندی های مختلف انواع دستمال کاغذی را روانه بازار می کنند. دستمال های جیبی، دستمال های توالت و…… هر کدام دارای تعداد برگ مشخص با قدرت جذب متفاوت می باشد.

نمایندگی خرید دستمال ناین

نمایندگی خرید دستمال نایناگر به دنبال دستمال کاغذی ارزان و با کیفیت هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم به نمایندگی خرید دستمال ناین مراجعه کنید.

این نمایندگی با کارخانه دستمال کاغذی ناین دارای ارتباط مستقیم می باشد تا بتواند سایر هزینه های اضافی را از محصول نهایی کم کند و کالایی با کیفیت و ارزان قیمت بدست مشتریان خود برساند.

همچنین این نمایندگی با ایجاد فروشگاه های آنلاین این امکان را به خریداران دستمال می دهد که بتوانند در هر نقطه از شهر عمل خرید را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند.

شرکت دستمال کاغذی ناین هر ساله جدید ترین محصولاتی را که تولید کرده است توسط نمایندگی ها به مشتریان معرفی و به فروش می رساند.

صاحبان نمایندگی خرید با جلب رضایت مشتریان توانسته اند میزان فروش خود را افزایش دهند.

علاوه بر این موارد، این نمایندگی ها به صورت دوره ای محصولات خود را با تخفیف و خدمات ویژه به فروش می رسانند که مهم ترین دلیل آن افزایش تعداد مشتریان و فروش می باشد.

کادر مجرب این نمایندگی ها به شما کمک می کنند تا خریدی مطمئن انجام دهید.

فروش عمده دستمال در بازار

فروش عمده دستمال در بازاردر طول روز افراد به طور قابل توجه ای از دستمال کاغذی استفاده می کنند. دستمال مرطوب، دستمال توالت، دستمال رولی و دستمال جیبی از پر مصرف ترین دستمال ها در طول روز می باشد.

دستمال اقتصادی تنو در سال های اخیر مورد استفاده تعداد افراد زیادی قرار گرفته است. از این رو واحد های توزیع و پخش با توجه به میزان بالای تقاضای آن، اقدام به فروش عمده دستمال در بازار نمودند.

مهم ترین مزیت فروش عمده، صرفه جویی در زمان و هزینه ها می باشد. این امکان به دلیل به صرفه بودن خرید، برای بسیاری از افراد جزو گزینه های مهم می باشد.

صاحبان این عمده فروشی ها تا حراج دستمال کاغذی را به صورت دوره ای انجام دهند، زیرا حراج کردن سبب افزایش میزان مشتریان می شود. مهم ترین پیامد افزایش تعداد مشتریان، افزایش میزان فروش و میزان سود می باشد.

رضایتمندی مشتریان نقش موثری در رشد و ارتقای هر برندی دارد. این عوامل ساده اگر رعایت شوند یک برند کوچک را به برندی معروف و پر فروش تبدیل می کنند.

شرکت پخش دستمال کاغذی در کشور

شرکت پخش دستمال کاغذی در کشورشرکت پخش دستمال کاغذی در کشور با شناخت درست نیاز مشتریان توانسته محصولی ارزان، با کیفیت، مرغوب و مطابق با نیاز مشتری به بازار عرضه کند.

کارخانه دستمال کاغذی اقتصادی تنو در سراسر کشور دارای شرکت پخش و نمایندگی های معتبر می باشد، تا محصول فوق به صورت یکسان در سراسر کشور موجود باشد و مشتری در همه جا به آن دسترسی آسان داشته باشد.

بیرون آمدن صحیح دستمال از درون جعبه امریست که همه افراد را کلافه کرده است. گاهی می خواهید یک برگ را بیرون بکشید ولی به علت بسته بندی نادرست تعداد زیادی از دستمال ها از جعبه خارج می شوند.

واحد های تولید کننده با استفاده از دستگاه های جدید و مدرن این مشکل را حل نموده اند و با تنوع بسته بندی ها میزان فروش خود را افزایش داده اند.

راه های تهیه ی دستمال با بهترین قیمت

راه های تهیه ی دستمال با بهترین قیمتدستمال کاغذی طی سال های اخیر، یکی از پر مصرف ترین محصولات میان خانواده ها می باشد که مهم ترین دلیل آن بهداشتی بودن و یک بار مصرف بودن می باشد. به جز این موارد قیمت مناسب هم نقش موثری در میزان مصرف آن دارد.

امروزه راه های تهیه دستمال با بهترین قیمت به شیوه های زیر انجام می شود:

  • خرید از نمایندگی های معتبر، که در هر شهری وجود دارد.
  • خرید از سایت های آنلاین

اما اکثر خریداران، خرید کردن از سایت های آنلاین را به نمایندگی ها ترجیح می دهند؛ زیرا این نوع روش خرید فاقد محدودیت زمانی و مکانی است و از سویی دیگر سبب کاهش هزینه های اضافی می باشد.

تحویل درب منزل، حمل رایگان، راحتی فرایند خرید و … از فواید خرید از فروشگاه های آنلاین می باشد.

6

  1. پاک کردن مخاط بینی و اشک چشم با دستمال های کاغذی سبب ایجاد حساسیت در ناحیه چشم و بینی نمی شود و همیشه این کالا در منزل استفاده های زیادی دارد

  2. سلام وقت بخیر
    خیلی بی کیفیتِ من گول تخفیفشو خوردم . ی ذره پول بیشتر بزارین ی چیز بهتر بخرین ارزششو قطعا داره . بخرید و مثل من پشیمون بشید هیچ فایده ای نداره انگار پولم رو توی اب ریختم خداییش خیلی بی کیفیت بود اصلا نخرید

  3. سلام و خسته نباشید به جموعه ی خوبتون . خمیر کاغذ شیمیایی که در دستمال اقتصادی نایس سبب شده تا کیفیت و مرغوبیت این دستمال کاغذی افزایش پیدا کند و ما بتونیم با خیال راحت از سایت شما خرید کنیم.

  4. سلام خسته نباشید
    آیا با فروشگاه های زنجیره ای هم قرارداد جهت تامین کالا میبندین و امکان فراهم کردن حجم عمده برای کل سال را دارین؟
    خیلی از فروشگاه ها جنس رو به صورت امانی در اختیار ما میزارن و بعد از فروش تسویه میکنن.برای شما هم امکانش هست اینکارو کنین؟

  5. سلام
    اگه اطلاعات بیشتر و تخصصی تر در مورد محصولتون بخوایم آیا شما در سایتتون مشاوره تخصصی هم انجام میدین؟ و به نظرم خیلی خوب میشه که تاریخ تولید محصولتون رو هم تو سایت قرار بدین که با آگاهی بیشتری نسبت به انتخاب اون اقدام کنیم و بدونیم این محصول تا چه زمانی قابل استفاده هست.

  6. من از محصولات نوین استفاده کردم میتونم بگم با توجه به قیمتی که محصولات نایین دارند کیفیت شانه مناسبه ولی کیفیت دیگر محصولات بهداشتی هم که بر روی سایت قرار داده شده آنها هم کیفیت مناسب و خوبی دارد بنابراین می توانید از هر نمونه از محصول که بر روی سایت قرار داده شده خرید خودتون رو انجام بدید و مطمئن باشید که تمامی محصولات دارای کیفیت خوب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما