خرید ارزان نوار بهداشتی عمده از فروشندگان معتبر

اگر میخواهید که نوار بهداشتی مناسبی را خریداری کنید ما خرید نوار بهداشتی عمده را پیشنهاد می کنیم. با توجه به این که این نوار بهداشتی با فناوری روز دنیا تولید شده است می‌ تواند از بیماری‌های مختلفی که برای پوست ایجاد می‌ شود جلوگیری کند. شرکت های معتبری هستند که لوازم بهداشتی متفاوتی را تولید می ‌کند و می ‌توانید به راحتی به آن ها اعتماد کنید.

خرید ارزان نوار بهداشتی عمده از فروشندگان معتبر

نکاتی که خریدار باید درباره نوار بهداشتی بداند

نکاتی که خریدار باید درباره نوار بهداشتی بداند

نوار بهداشتی در انواع مختلف و با برند های متنوعی در ایران ارائه می شوند اما نوار بهداشتی با کیفیت، ویژگی هایی دارند. در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که خریدار بتواند طبق معیارهای اشاره شده اقدام به خرید بهترین نوار بهداشتی کند. مشخصات نوار بهداشتی مطلوب عبارتند از:

  • قدرت جذب: این مقوله برای خانم ها بسیار حائز اهمیت می باشد و در روزهای اول که خون ریزی آنها، زیاد است نیازمند نوار بهداشتی با قدرت جذب بالا می باشند به گونه ای که رطوبت و خون، به لباس آنها نفوذ نکند. میزان جذب با عنوان هایی چون نرمال، سوپر، ویژه شب و روزانه و… در بین بانوان معروف می باشد و بنا بر نیاز از آنها استفاده می کنند.
  • نرم و سبک: نوار بهداشتی مناسب باید از ویژگی سبک و نرم و قابل انعطاف بودن، برخوردار باشد و به پوست، آسیب نرساند. مواد به کار رفته در آن، این ویژگی را تعیین می کند.
  • سایز مناسب: نوار بهداشتی در سایزهای مختلف بزرگ، متوسط و کوچک عرضه می شوند و با توجه به نیاز، باید در روزهای اول سایزهای بزرگتر، استفاده شود و در روزهای پایانی که خونریزی کاهش می یابد از متوسط و کوچک مورد استفاده قرار گیرد.
  • تنفس پذیری: نوار بهداشتی های با کیفیت و مرغوب لایه تنفسی دارند تا به آسانی هوا را از خود عبور داده و باعث ایجاد بوی نامطبوع و رشد قارچ نشود و حساسیت و خارش ایجاد نکند.

توزیع بدون واسطه نوار بهداشتی عمده

 توزیع بدون واسطه نوار بهداشتی عمده توزیع بدون واسطه نوار بهداشتی عمده در فروشگاه مرکزی، توسط همکاران ما صورت می گیرد. ما بهترین محصول را که با مواد اولیه مرغوب و با دستگاه های تمام اتوماتیک و مجهز توسط متخصصان ایرانی تولید شده است را مستقیم، از کارخانه، تحویل می گیریم و برای فروش به شما مشتریان عزیز، ارائه می دهیم. شما می توانید برای خرید حضوری نوار بهداشتی دخترانه، به ما مراجعه و آن را در حجم انبوه و با قیمت مناسب از ما دریافت کنید.

فروش نوار بهداشتی سایز خیلی بزرگ از طریق فروشندگان معتبر در سراسر ایران صورت می پذیرد بطوری که فروشندگان هدف اصلی از کسب و کار خود را رضایت مندی مشتریان می دانند و می کوشند با فروش بهترین های نوار بهداشتی رضایت مندی خریداران را به سمت و سوی خود جذب نمایند و خدمات دائمی را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

26

  1. سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان و ادمین عزیز که همیشه پاسخگوی ما در هر ساعتی هست
    من از سایت خرید کردم و بشدت راضی هستم این مجموعه با تولید محصولات کاملا ایرانی درجه یک هم قیمت محصولات را پایین اوردند هم موجب اشتغال هموطنان مون در ایران شده است.
    قیمت کالا ها را هم مقایسه کنیم بسیار عالی هستند .

  2. سلام
    تشکر از سایت خوبتون که نکات مهمی تو سایت گذاشتین و واقعا سایز کیفیت ملاکها در خرید که باید حتما رعایت بشه

  3. سلام. روزتون بخیر. من شرایط همکاری و نمایندگی از محصولات رو میخوام بدونم که به چه صورته؟

  4. سلام … تسلط بر روشها و الزامات صادرات و درک نیاز ها و شناخت میزان توانمندی تجاری کشورهای مبدا و مقصد از جمله مهمترین مباحثی است که باید توسط خبرگان این عرصه و با تعامل با کشورهای وارد کننده به دست آید تا باعث رشد اقتصادی و توسعه پایدار شود.

  5. سلام وقت بخیر
    نوار بهداشتی مناسب باید از ویژگی سبک و نرم و قابل انعطاف بودن، برخوردار باشد و به پوست، آسیب نرساند. مواد به کار رفته در آن، این ویژگی را تعیین می کند.

  6. سلام و درود خدمت شما امیدوارم شاد و سلامت باشید ممنونم بخاطر مطالب جامعه و مفیدی که داخل سایت قرار میدید اینطوری خریدار با چشم باز خرید میکنه و میدونه که محصولی که قراره به دستش برسه قرار چطور باشه

  7. : نوار بهداشتی های با کیفیت و مرغوب لایه تنفسی دارند تا به آسانی هوا را از خود عبور داده و باعث ایجاد بوی نامطبوع و رشد قارچ نشود و حساسیت و خارش ایجاد نكند.

  8. سلام و وقت بخیر
    محصولات بهداشتی این سایت از قدرت جذب بالایی برخوردار است من از این سایت خرید کردم و کاملا از محصولاتش راضیم پیشنهاد میکنم شما هم خرید کنید

  9. سلام بسیار از سفارشم راضی بودم اگر چه من قبلا از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید می کردم اما خرید از سایت شما به من یاد داد که محصولم را می توانم در مدت کوتاه با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنم.

  10. سلام خسته نباشید روزتون بخیر با توجه به نوسانات قیمت این محصولات بهداشتی در بازار سایت شما مدت زمان زیادی است که افزایش قیمتی نداشته است و قیمت ها را ثابت نگه داشته است این امر به مشتریان کمک بسیاری کرده، می خواستم بابت این کار شایسته و حرفه ای از شما و سایت خوبتون تشکر کنم سپاس بی نهایت

  11. سلام این نوار بهداشتی ها بسیار باکیفیت هستند و جذب بالایی دارند و برای کسانی که ورزشکار هستند و فعالیت بدنی بالایی دارند بسیار مناسب است و همچنین قابلیت عبور هوای خوبی دارد

  12. سلام وقت بخیر
    بین برند های معروف ایرانی این قطعا بهترینه ضمن اینکه قیمت مناسبی هم داره .کیفیت چسب خوبی داره و ضد حساسیت است ضخامتش هم خوبه و باعث نم زدگی نمیشه برای خانم هایی که شدت خونریزی زیادی دارند خیلی خوبه پیشنهاد میکنم برای خرید اقدام کنید

  13. نوار بهداشتی در انواع مختلف و با برند های متنوعی در ایران ارائه می شوند اما نوار بهداشتی با کیفیت، ویژگی هایی دارندکه اگر به بدن خود حساس هستید محصول با کیفیتی استفاده کنید

  14. سلام کیفیت این محصول باعث جذب مشتری همیشگی خواهد شد
    امیدوارم خدا برکت به تولید و روزی تون بده

  15. لطف کنید در مورد خرید انبوه با قیمت پایین از کارخانه رو توصیح بدید
    تا بتونیم از این طریق با ی اندک سود ی کسب و کاری راه اندازی کنیم

  16. سلام خسته نباشید
    ممنون ازاینکه برای مصرف مشتری ارزش قائلید واین محصول باکیفیتو درخدمت مشتری قرار دادید واقعان این محصول باکیفیت وبه صرفه است حتمان ازاین سایت خرید کنید

  17. من فروشگاه لوازم بهداشتی دارم خیلی مشتری دارم و بابت این نوار بهداشتی ها قیمتش ام مناسب بود

  18. من سفارش با تعداد خيلي بالا مي خوام. نميشه شماره تماس و يا آدرس بديد، حضوري خدمت شما برسم.

  19. سلام و عرض ادب .ویژگی خیلی خوبی نوار بهداشتی که داره از بیمار ها جلوگیری میکنه

  20. محصولات بهداشتی که روی سایتتون قرار دادید چند لایه هست و آیا این محصولات از پنبه ای درجه یک تولید شده و یا اینکه ۹ درجه بندی داره و قیمت ارزان این محصولات سبب شده تا شما از مواد درجه یک استفاده نکنید و کیفیت را پایین بیاورید اگر به سوالاتی که از شما و سایتتون انجام دادم پاسخ دهید بسیار ممنون و سپاسگزار میشم.

  21. سلام میخاستم از سایتتون خرید کنم اگه امکانش وجود داره عکس های بیشتری از این محصول بذارین.

  22. سلام، وقت بخیر.
    بابت نکات مفیدی که درج کردید بسیار سپاسگزارم
    تشکر از مجموعه زیباراد جهت تولید و فروش عمده نوار بهداشتی ارزان و با کیفیت.
    خرید از این سایت رو پیشنهاد میکنم.

  23. سلام ممنون میشم تو سایت قیمت ها رو بذارین تا راحتر بتونیم مقایسه کنیم و خرید کلی داشته باشیم.

  24. برای وقت‌هایی که نمی‌توانید برای مدت طولانی نواربهداشتی خود را تعویض کنید، از نواربهداشتی مشبک استفده کنید.

  25. در دوران قاعدگی، علاوه‌بر خون، مخاط و سایر ترشحات هم از بدن شما دفع می‌شود. این مواد نباید برای مدت طولانی با پوست بدن در تماس باشند

  26. لطفا درباره بیمه محصولاتتون و هزینه ارسال بار توضیحات کاملی برای من بفرستید چون می خواهم ب مدیر عامل شرکت ارجاع بدهم. ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما