خرید بدون واسطه نوار بهداشتی درجه یک فله با تخفیف

در دنیای امروزی با افزایش سطح بهداشت فردی و عمومی، به مراتب تقاضا و نیاز به محصولات گوناگون بهداشتی بیش از پیش احساس می‌شود. یکی از مهم ترین نیازها طی سال های اخیر نوار‌های بهداشتی مخصوص بانوان است.

از این رو می‌توان گفت از بزرگ ترین دغدغه های فروشندگان و عرضه کنندگان این کالا، خرید نوار بهداشتی فله و با کیفیت است. البته ناگفته نماند که همیشه مهم ترین فاکتور بعد از کیفیت یک محصول، بهای تمام شده‌ ی کالا است. در واقع مطلوب است که یک محصول علاوه بر آن که درجه یک است، قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

خرید بدون واسطه نوار بهداشتی درجه یک فله با تخفیف

استاندارد های موجود در ساخت نوار بهداشتی بالدار

استاندارد های موجود در ساخت نوار بهداشتی بالدار

تولید هر محصول، استانداردهای منحصر به فرد خود را دارد. در ادامه به بیان نکاتی می‌پردازیم که علاوه بر استانداردهای مهم، کیفیت و تفاوت این محصول را با سایر محصولات مشابه در بازار درک خواهید کرد.

تقریبا تمام بانوان تجربه‌ی استفاده از نوار بهداشتی را داشته اند اما در این میان برخی از آن ها همیشه با خاطراتی ناخوشایند از تجربیات خود یاد می‌کنند. تجربه‌هایی که نشان از واکش های آلرژیک و حساسیت های پوستی می‌باشد. بدیهی است که دلیل این مشکلات مواد اولیه موجود در محصول است‌. مواد اولیه باید درجه یک، ضد حساسیت و مناسب برای پوست های حساس باشد.

نکته حائز اهمیت بعدی قدرت جذب نوار بهداشتی است. برای افزایش قدرت جذب علاوه بر استفاده از لایه‌ی رویی مشبک، باید برای لایه داخلی از مواد درجه یک ترکیبیِ فوم و سلولز استفاده شود. در این صورت قدرت جذب بسیار بالا رفته حتی در هنگام شب (موقع خواب) نیز به بهترین شکل جذب انجام خواهد شد.

سومین نکته در مورد نوارهای بهداشتی بالدار، قدرت چسبندگی آن است، به همین دلیل است که بسیاری از تولید کنندگان محصولات خود را به صورت بالدار طراحی می‌کنند تا علاوه بر لایه زیرین که دارای یک چسب بزرگ است، کناره ها نیز دارای چسب باشند. در این صورت پس از قرار گرفتن نوار بهداشتی بر روی لباس زیر، این چسب ها تا حد زیادی از جا به جا شدن و تکان خوردن آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

ما ضمن کسب رضایت خاطر بانوان گرامی از کیفیت محصول و جلب اعتماد آن‌ها، توانسته‌ایم با کاهش هزینه‌های بی رویه قیمت نهایی کالا را کاهش داده تا قدرت خرید مشتریان گرامی تضعیف نشود‌.

عرضه مستقیم نوار بهداشتی فله ای در معتبرترین فروشگاه

عرضه مستقیم نوار بهداشتی فله ای در معتبرترین فروشگاه

عرضه مستقیم نوار بهداشتی فله ای در معتبرترین فروشگاه های کشور باعث شده تا دسترسی وسیع و یکپارچه در سراسر کشور ایجاد شود و دوستداران این محصول با صرف کمترین وقت به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنند.

در نهایت مفتخر هستیم که پس از سال ها تلاش متخصصان ما توانسته‌اند، با رعایت استاندارد های مطلوب، یک محصول درجه یک و با کیفیت را به تقاضا کنندگان گرامی ارائه دهند.

17

  1. سلام قیمت این نوار بهداشتی های فله چنده
    می خوام سفارش بدم ولی بلد نیستم برای شروع چیکار کنم

  2. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و ادمین گرامی سایت
    خدا قوت به این پشت کار و خدا قوت به این اراده قوی
    که با تمام سختی ها به امور این سایت و سوال مشتریان رسیدگی می کنین.
    من خودم از سایت خرید کردم و بشدت راضی بودم قیمت ها مناسب کیفیت عالی تشکر فراوان

  3. سلام ..در دنیای کنونی دقت و رعایت الزامات و استانداردهای بسته بندی از ارکان بسیار حیاتی در کسب سهم بازار مناسب برای محصول صادراتی خواهد داشت. اولین باری که مشتری با بسته بندی نامناسب برخورد کنه با وجود کیفیت ممتاز بعیده که مجددا از این تولید کننده خریدی داشته باشه. درضمن عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس

  4. نکته حائز اهمیت بعدی قدرت جذب نوار بهداشتی است. برای افزایش قدرت جذب علاوه بر استفاده از لایه‌ی رویی مشبک، باید برای لایه داخلی از مواد درجه یک ترکیبیِ فوم و سلولز استفاده شود. در این صورت قدرت جذب بسیار بالا رفته حتی در هنگام شب (موقع خواب) نیز به بهترین شکل جذب انجام خواهد شد.

  5. سلام خسته نباشید ایا این محصولات دارای بسته بندی های مناسب هستند؟ایا به صورت بهداشتی و استریل شده به دست خریدار خواهند رسید؟ایا تاییدیه وزرات بهداشت هم دارند؟با تشکر از شما لطفا سریع تر به سوالات بنده پاسخ بدید مرسی

  6. سلام وقت بخیر امکان اینکه در صورت عدم رضایت بتوانم محصول را مرجوع کنم وجود دارد یا خیر؟

  7. سلام خسته نباشید به تمامی عزیزانی که به کیفیت و اصالت محصولات بهداشتی اهمیت می دهند و خواستار پشتیبانی کامل فروشنده هستند پیشنهاد می کنم خرید از این فروشگاه را در اهداف خود قرار دهند زیرا علاوه بر خدمات خوب و سریع قیمت های باور نکردنی نیز دارند سپاس بی پایان از سایت خوب شما

  8. سلام وقت بخیر
    دقت کنین در حد پد روزانس نه نواربهداشتی نوار بهداشتی جذبش بیشتره و سایز بزرگ تری داره این پد برای روزای اخر پریودی مناسبه در حد لکه نشدن لباس سایز کوچکتر و جذب کمتر حتما قبل خرید دقت کنین چسبندگی خوبی داره راحت به لباس میچسبه و ضد حساسیت است

  9. سلام و خسته نباشید تمام بانوان تجربه‌ی استفاده از نوار بهداشتی را داشته اند اما در این میان برخی از آن ها همیشه با خاطراتی ناخوشایند از تجربیات خود یاد می‌کنند. تجربه‌هایی که نشان از واکش های آلرژیک و حساسیت های پوستی می‌باشد

  10. سلام خدمت شما
    من فروشگاه دارم این محصول شما رو خریداری کردم علاوه برکیفیت ورضایت مشتری از تخیفیف بالا وبه صرفه بودن محصول تشکر دارم

  11. سلام من واقعا از این نوار بهداشتی ها رضایت کامل دارم حمل و نقلش راحت هیت

  12. محصولات بهداشتی حتما باید دارای بسته بندی باشند و اگر از قفسه بندی مناسبی برخوردار نباشند دچار آلودگی میشن و افراد دچار عفونت های شدید قارچ خواهد شد بنابراین توصیه می کنم که حتماً دسته بندی محصولات تو را در نهایت دقت انجام بدید و سعی کنید حتماً از مواد درجه یک برای تولید انواع محصولات خودتون استفاده کنید.

  13. سلام وقت بخیر، امکان خرید به صورت عمده از محصولاتتون هم وجود داره؟

  14. با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    ممنون بابت توضیحات مفیدی که درمورد استاندارد های موجود در ساخت نوار بهداشتی بالدار اراٸه کردید.
    تشکر از مجموعه خوبتون جهت فروش بی واسطه نوار بهداشتی فله درجه یک و با تخفیف.
    خرید از این سایت رو پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت فله این محصول رو هم اعلام کنید.

  15. سلام از تیم پشتیبانی خوبتون که در جریان خرید بسیار راهنماییم کردن کمال تشکر رو دارم واقعا ممنون از شما که علاوه بر ارائه محصولات با بالاترین کیفیت پاسخگوی مشتریان نیز هستید.

  16. بلافاصله پس از سفارش با من تماس گرفتید برای هماهنگی مراتب بعدی کار این که پیگیر هستید و کارها رو با نظم خاصی انجام میدید خوبه ممنونم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما