فروش ویژه دستمال کاغذی ارزان با کیفیت بالا

فروش ویژه فوم بهداشتی بانوان سی گل با کیفیت بالا از جمله فعالیت هایی است که این مجموعه به انجام می رساند و افرادی که حجم بالایی از این دستمال را نیاز دارند، قادر به خرید از این طریق می باشند؛ به دلیل اینکه قیمت تمام شده این دستمال پایین تر از بازارهای آزاد است، صرفه جویی در هزینه های مصرفی به همراه دارد . فروش دستمال کاغذی ارزان از مرکز ما با قیمت بسیار مناسب و بدون دخالت هیچ واسطه ای انجام می شود.

فروش ویژه دستمال کاغذی ارزان با کیفیت بالا

بررسی کیفیت بالای دستمال کاغذی تنو

بررسی کیفیت بالای دستمال کاغذی تنو

همانطور که می دانید معیارهای زیادی برای تعیین کیفیت دستمال کاغذی تنو وجود دارد که این معیارها باعث می شود تا متقاضیان بتوانند به راحتی این نمونه دستمال کاغذی ها را انتخاب کرده و بالاترین سطح کیفی آن ها را انتخاب کنند و از انجام انتخاب خود نیز نهایت رضایت را داشته باشند. در ادامه به بررسی کیفیت و عوامل موثر بر کیفیت دستمال کاغذی تنو می پردازیم.

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت این دستمال، نوع جنس و الیاف به کار برده شده در آن ها می باشد که برای یک خریدار بسیار مهم است. چرا که هر چقدر الیاف تشکیل دهنده دستمال کاغذی بهتر باشد، می توان گفت که کیفیت آن نیز افزایش می یابد. در فرایند تولید انواع این دستمال ها از رنگ های کاملا طبیعی استفاده شده است که همین باعث شده تا از درجه کیفی خوبی برخوردار باشند.

یکی دیگر از عواملی که بر کیفیت بالای این محصول تاثیر مثبت گذاشته این است که در کارخانه های تولیدی این دستمال را با استفاده از پیشرفته ترین و بهداشتی ترین دستگاه ها ساخته اند و همین باعث شده است تا دستمال کاغذی بهداشتی و عاری از هرگونه آلودگی و میکروب باشد.

خرید مستقیم دستمال کاغذی ارزان از معتبرترین فروشنده

خرید مستقیم دستمال کاغذی ارزان از معتبرترین فروشنده

امروزه افراد بیش از هر زمان دیگری به معتبر بودن محل خرید فوم بهداشتی بانوان بتادین خود توجه می نمایند زیرا به دلیل وجود واسطه های نامعتبر، خواهان تهیه انواع مرغوب خواهند بود و این امر تنها از این طریق امکان پذیر می گردد. این مجموعه به عنوان معتبرترین فروشنده دستمال کاغذی 500 برگ تنو در میان مردم شناخته شده است از این رو افراد قادرند به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهند.

خرید دستمال کاغذی ضخیم به صورت مستقیم و عمده در این سایت موجود می باشد که شما می توانید با مراجعه به این سایت انواع دستمال کاغذی بهداشتی را خریداری کنید. خرید مستقیم این دستمال برای مشتریان و خریداران امکان‌ پذیر شده است و آن ها می‌ توانند به صورت مستقیم با هزینه کمتر انواع دستمال کاغذی مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

171

  1. سلام وقت بخیر من از این سایت پروفیل لوور دوکی آلومینیومی خریداری کرده ام چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت پروفیل لوور دوکی آلومینیومی خریداری کنید.

  2. عرضه بی واسطه محصولاتتون سبب شده محصولات با کیفیت با قیمت بسیار مناسب به دست مشتریان برسد، توجه به قیمت و کیفیت محصولات و رفاه حال مشتریان قطعا موجب جذب بیشتر مشتریان به سایت شما می گردد. سپاس از سایت خوب شما.

  3. سلام وقت بخیر. از محصول دستمال کاغذی این سایت خرید کردم راضی هستم خرید از این سایت خیلی به صرفه است.

  4. خیلی خوب و کامل در مورددستمال کاغذی توضیح دادید من میخوام سفارش بدم چطور میتونم سفارشمو ثبت کنم لطفا راهنمایی کنید؟

  5. سلام و خدا قوت
    یکی از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت این دستمال، نوع جنس و الیاف است که از بهترین کیفیت تشکیل شده
    ممنون از سایت عالی شما.

  6. خیلی خوب و کامل در مورددستمال کاغذی توضیح دادید من میخوام سفارش بدم چطور میتونم سفارشمو ثبت کنم لطفا راهنمایی کنید؟و این که تا چه اندازه میتوان خرید کرد؟

  7. دستمال کاغذی از جمله محصولات پرکاربرد هست که همیشه بهش نیاز داریم و توی سبد خریدمون هست . همیشه دنبال دستمال کاغذی با کیفیت و خوب و لطیف هستم .

  8. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما وقیمت هاتون بسیار مناسب است و با توجه به کیفیت عالی این محصول، قیمت ها واقعا اقتصادی است، مخصوصا اگر عمده خرید کنید.
    من که خیلی راضی هستم و به شما هم توصیه میکنم

  9. برخی از دستمال کاغذی های توی بازار از کیفیت پایینی برخوردارن و باعث نارضایتی افراد میشوند . اما محصولات شما از کیفیت لازم برخوردار هست و تنوع خوبی نیز دارند .

  10. سلام خسته نباشید ببخشید فروش عمده دستمال کاغذی تون قیمت کمتری داره؟
    هزینه ی ارسال چنده؟

  11. دستمال کاغذی های شرکت شما بسیار جذاب و خوش طرح هستن . برای رستورانم حتما میخوام از شما خرید کنم . لطفا منو راهنمایی کنید .

  12. محصولات سلولوزی همیشه مورد نیاز بشر هستن .
    اما بعضی تولیدی ها خیلی بد و بی کیفیت عمل میکنن و باعث میشه سطح نارضایتی افزایش پیدا کنه .

  13. سلام روز بخیر قیمتش خیلی مناسبه کیفیت بالا و درجه یک بودنش هم عالی هست ممنونم.

  14. من برای فستفودم نیاز زیادی به دستمال کاغذی دارم . شما در نهایت چقدر میتونین به من تخفیف بدین تا از شما خریداری کنم ؟

  15. سلام و روز بخیر
    قیمتش خیلی مناسبه و کیفیت بالا و درجه یک بودنش هم عالی هست

  16. یکی از مزیت های این دستمال ها بسته بندی پلاستیکی اون ها هستش که می تونیم در جاهای مرطوب هم ازشون استفاده کنیم

  17. این مدل دستمال کاغذی خیلی معروف و همه پسند هست . باعث شده که من هم تمایل پیدا کنم از این دستمال کاغذی ها خریداری کنم .

  18. شرایط فروش عمده این دستما ها به چه گونه ای هستش؟
    لطفا یه توضیحاتی در این باره بفرمایید
    ممنون

  19. دستمال توالت بی کیفیت میتونه باعث بروز بیماری بشه ولی من از کیفیت این مدل دستمال توالت راضی بودم . ضخیم بود و خوب آب رو به خودش جذب میکرد .

  20. سلام وقت شما بخیر باشه
    دستمال کاغذی یکی از پر کاربردترین و مورد نیاز ترین وسیله هست برای هر فرد، و چون تماس مستقیم با سطح پوست و مناطق حساس داره خیلی مهمه که از هر جنس و هر مارکی استفاده نشه بنابراین هنگام خرید دستمال باید دقت کنیم که از چه برندی و از کجا خریداری میکنیم. امروزه دستمال هایی تولید میشوند که فاقد کیفیت و بعضا بیماری زا هستند بنابراین حائز اهمیت است که ما از چه محصولی استفاده کنیم. من از این سایت خرید کردم دستمال های مرغوب و درجه یک دارند.

  21. سلام این دستمال کاغذی خرید داشتم از نظر ضخامت و کیفیت خوب بود و از متریال قابل قبولی درس شده

  22. فروش ویژه دستمال کاغذی ارزان با کیفیت بالا از جمله فعالیت هایی است که این مجموعه به انجام می رساند و افرادی که حجم بالایی از این دستمال را نیاز دارند میتوانند از این طریق خرید کنند

  23. با سلام و خسته نباشید
    دستمال کاغذی یکی از کالاهای پرمصرف در خانه ها و هتل ها ومراسم های مردم ایران است و البته که مردم در خرید به کیفیت این محصول توجه می کنند.

  24. سلام دستمال کاغذی تنو واقعا بهترین دستمال بازخامت بالا وبه صرفه من خودم همیشه ازاین محصول خریداری میکنم وازش راضیم

  25. من از دستمال کاغذی تنو استفاده کردم 250 برگ دولاست و خیلی هم به صرفه هستش پیشنهاد می کنم استفاده کنید

  26. سلام
    وقت بخیر دستمال کاغذی تنو بسیار نرم ولطیف
    با باکیفت ومقرون بصرفه
    هست
    پیشنهاد میکنم خریداری کنید

  27. کیفیت عالی قیمتم عالی کافیه یه دفعه استفاده کنی تابفهمی چقد بابقیه فرق داره

  28. سلام و وقت بخیر
    معمولا پد بهداشتی از الیاف بهداشتی خوبی درست میشه میخواستم بپرسم ببینم آیا مواد و الیاف این ها خوب هست و اطمینانی هست؟

  29. سلام. وقتتون بخیر. دستمال کاغذی عضو جدانشدنی از هر جائیه. دستمال کاغذی های تنو هم که کیفیت خیلی خوبی داره. قیمت های این سایت هم از هر فروشگاهی مناسب تر و به صرفه تره. من مدتیه که از منزل خیلی راحت خرید دستمال کاغذی رو از این سایت انجام میدم و خداروشکر خیلی هم راضی هستم. پربرکت و پرقدرت باشید.

  30. امروزه افراد بیش از هر زمان دیگری به معتبر بودن محل خرید دستمال کاغذی خود توجه می نمایند زیرا به دلیل وجود واسطه های نامعتبر، خواهان تهیه انواع مرغوب خواهند بود

  31. سلام. وقتتون بخیر. تمامی محصولات این سایت از جمله این دستمال های اقتصادی تنو خیلی کیفیت عالی ای و جذب بالای آب رو داره، درعین حال نسبت به کیفیت مرغوب، قیمت مناسبی هم دارن و برای مصرف زیاد به صرفه است. حتماً پیشنهاد میکنم که خرید راحت و مطمئن داشته باشید. پایدار و پر روزی باشید.

  32. سلام
    قیمت دستمال کاغذی تنو به صورت عمده و ارسال آن به شهرستان را اعلام بفرمایید ما از فروشندگان این نوع دستمال کاغذی هستیم

  33. سلام وقت بخیر
    یکی از با کیفیت ترین دستمال کاغذی های موجود در بازار، همین دستمال کاغذی تنو می باشد . من جند سال از این دسمال کاغذی هم در خونه هم در محل کارم و هم در ماشین استفاده می کنم . انتخاب اول و آخر بنده همین دستمال کاغذی تنو است . تشکر می کنم از تولید کنندگان این دستمال کاغذی که به فکر مصرف کننده از هر لحاظ می باشد.

  34. سلام وقتتون بخیر با تشکر از اطلاعات جامعی که رو سایت میزارین. فقط کاش روی محصولات قیمت نیز زده بشه تا بشه بهتر راحت تر محصول مورد نظر را انتخاب کرد

  35. سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم. کارشناسان سایت اطلاع رسانی کاملی در همه ساعات شبانه روز داشتن و بدون وقفه به سوالات پاسخ دادند ومحصولی دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید .

  36. سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد… اینکه مشتری در جریان روند تولید قرار بگیره و مطمئن بشه از اینکه تولید کننده با بهترین و به روز ترین تکنولوژی اقدام به تولید کرده در جهش ناگهانی و نفوذ در بازارهای جدید و توسعه محصول و گسترش بازارهای هدف خواهد شد . مصرف کننده باید اطمینان حاصل کنه که تولیدکننده از تمام توان و داشته های خودش داره استفاده می کنه و تنها به فکر کسب سود نیست و به یک باز ی برد برد در این تجارت فکر میکنه. دیوار اعتماد مشتری در این میان چنان محکم و غیر قابل نفوذ میشه که تا مدتها به برند دیگه ای فکر نمیکنه. من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید… با سپاس از توجه تولید کننده به تداوم حفظ کیفیت برتر این محصولات

  37. سلام خدمت شما من چون بچه کوچیک دارم مصرف دستمال کاغذی م خیلی بالاست دستمال کاغذی تنو بخاطر الیافی که داره بسیار نرم و لطیفه حتی به پوست کودک آسیب نمیرسونه من با قیمت کارخانه از این سایت میخرم تا به صرفه باشه

  38. سلام وقت بخیر
    یکی از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت این دستمال، نوع جنس و الیاف به کار برده شده در آن ها می باشد که برای یک خریدار بسیار مهم است. چرا که هر چقدر الیاف تشکیل دهنده دستمال کاغذی بهتر باشد، می توان گفت که کیفیت آن نیز افزایش می یابد

  39. سلام.وقت بخیر.من همیشه دستمال کاغذی تنو میگیرم خیلی خوبه کیفیتش عالیه.

  40. ما همیشه از این سایت به صورت عمده دستمال کاغذی میخریم چون خیلی به صرفه تره و بهتر از اینه که هر سری بسته ای بخریم
    مخصوصا برای افرادی که مصرف دستمال کاغذی شون بالاست

  41. یکی از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت این دستمال، نوع جنس و الیاف به کار برده شده در آن ها می باشد که برای یک خریدار بسیار مهم است. چرا که هر چقدر الیاف تشکیل دهنده دستمال کاغذی بهتر باشد، می توان گفت که کیفیت آن نیز افزایش می یابد. در فرایند تولید انواع این دستمال ها از رنگ های کاملا طبیعی استفاده شده است که همین باعث شده تا از درجه کیفی خوبی برخوردار باشند.

  42. با سلام و خسته نباشید خدمت شما و سایت پر محتوای شما بنده به صورت عمده از محصولات سایت خوب شما خریداری کردم و واقعا راضی بودم به بقیه دوستانم هم توصیه میکنم که از این سایت با خیال راحت خرید انجام بدهند

  43. سلام دستمال کاغذی های تنو وسافتلن عالی هستن من استفاده کردم از کیفیت خوبی برخوردارن افرادی که بدنبال تعداد زیادی دستمال کاغذی باکیفیت وارزان هستن از این سایت خریداری کنن

  44. یکی دیگر از عواملی که بر کیفیت بالای این محصول تاثیر مثبت گذاشته این است که در کارخانه های تولیدی این دستمال را با استفاده از پیشرفته ترین و بهداشتی ترین دستگاه ها ساخته اند و همین باعث شده است تا دستمال کاغذی بهداشتی و عاری از هرگونه آلودگی و میکروب باشد.

  45. سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید

  46. سلام روز بخیر . نمایندگی های شما در کدام شهر ها قرار داره؟ هزینه حمل کالاهاتون به چه صورت محاسبه میشه؟ چطور میتونم از تنوع بیشتر محصولات شما برخوردار بشم؟

  47. سلام ما مغازه داشتیم این دستمال کاغذی خیلی مشتری داشت و راضی بودند

  48. دستمال کاغذی جز نیاز های اولیه هر خانه است و باید در انتخاب آن دقت لازم را انجام داد و می تواند در سلامت خانواده تاثیر بسزایی داشته باشد

  49. سلام من از محصولات تنو واقعا راضی هستم و همیشه خریداری میکنم
    موفق و سربلند باشید

  50. سلام دستمال کاغذی استاندارد باید در تعداد برگ و اندازه معین باشدو باید از جنس مرغوب و مواد اولیه و الیاف استفاده شده باشد

  51. سلام دستمال کاغذی تنو کیفیت بالایی دارد و برند هم هست من خودم فروشگاه داشتم فروشش عالی بود اگر بخواهم سفارش بدهم قیمت‌ها را برایم ارسال میکنید

  52. سلام دستمال کاغذی تن اقتصادی آن موجود هست میخواستم بدونم قیمت چند سفارش بدم

  53. سلام قیمت خرید اینترنتی با خرید از فروشگاه چقدر تفاوت دارد با تشکر

  54. 1. سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار و رفتار درستی با مشتری دارید.

  55. سلام
    کیفیت دستمال کاغذی های شما عالیه و سفیدیش خیلی خاص هست و نرم و لطیف هست و‌ پوست آسیب نمی بینه
    ممنون بابت تولید دستمال خوب و با کیفیت

  56. دستمال کاغذی همیشه لازمه در هر مکانی و در هر شرایطی. اگر قیمت خوب و جنس خوبی هم داشته باشه ک خیلی عالیه

  57. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  58. سلام وقتتون بخیر برای تهیه این محصولات بهداشتی به شکل عمده و در تیراژ بالا آیا تفاوتی در قیمت ایجاد خواهد شد؟ وضیعت حمل و نقل محصول به چه شکل هست و هزینه های ناشی از این موضوع بر عهده خریدار است یا فروشنده؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدین سپاس از سایت خوبتون

  59. سلام من همیشه از دستمال کاغذی های تنو در مراسمات خود استفاده میکنم به همه توصیه می کنم که از این محصول استفاده کنند

  60. انواع دستمال کاغذی با کیفیت عالی واستفاده از مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت با قیمت بسیار مناسب .
    با جنس والیاف عالی واز رنگ های کاملا طبیعی تولید می‌شود.
    مناسب برای همه‌ی خانواده ها.

  61. سلام.من یکی ازمصرف کنندگان دستمال کاغذی جعبه ای تنو هستم.فقط بخاطرکیفیت بالاوارزان قیمت بودن آن،
    من ازبرند تنوبسیارراضی هستم.وبه شمامشتریان پیشنهادخریدوتبلیغ این برند،را میدهم.امیدوارم شما،نیز راضی باشید
    باتشکرازدقت تولیدکنندگان این برند.

  62. سلام وقتتون بخیر
    چطور میتونم سفارشم رو ثبت کنم ؟ ارسال با تعداد محدود هم دارید ؟

  63. سلام .خسته نباشید دستمال کاغذی تنو که در این سایت وجود داره عالیه از کیفیت عالی برخورداره .من همیشه تنو استفاده میکنم وخیلی راضیم قیمتش هم مناسبه .به شما هم توصیه میکنم حتماً از این سایت تهیه کنید

  64. سلام
    کیفیت خوبی داره، در مورد قیمتش نمیتونم نظر بدم چون مدل های ارزون تر هم بود با کیفیت تقریبا مشابه ولی چون قبلا از این مارک استفاده کردم این رو گرفتم. با قیمت 83000 تومان قابل قبول و اقتصادیه تقریبا هر بسته هشت هزار تومان میفته. در کل خوبه پیشنهاد میکنم.

  65. سلام برای انتخاب محصول عالی معیارهای زیادی برای تعیین کیفیت دستمال کاغذی تنو وجود دارد که این معیارها باعث می شود تا متقاضیان بتوانند به راحتی این نمونه دستمال کاغذی ها را انتخاب کرده و بالاترین سطح کیفی آن ها را انتخاب کنند و از انجام انتخاب خود نیز نهایت رضایت را داشته باشند

  66. مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب و آموزنده بود و متوجه نکاتی شدم که تا الان بهش توجه نمیکردم و ضمن اینکه باید توجه کنید که با خرید از این سایت، میتوانید مطمئن باشید بهترین جنس و بالاترین کیفیت را به دست می آورید و از این نظر خاطرتان آسوده و جمع خواهد بود.
    با تشکر از همه عوامل این مجموعه

  67. محصول شما بسیار پر فروش و پر طرفدار هست و طبیعتا تمام مشتریان به دنبال یک راهکار راحت و سریع جهت خریدن آن هستند و این سایت با گذاشتن چنین درگاهی راه رو برای مشتریان هموار کرده تا کالای مورد نظر و کیفیت مطلوب را به صورت یک جا به دست بیاورند.

  68. به امید موفقیت تمام تولید کنندگان کشورمون که موجب ایجاد رونق اقتصادیو عدم وابستگی در تولید کالا شده اند. حمایت از این تولید کنندگان و بازرگانانی که محصولات ایرانی را جهت فروش عرضه می کنند و خرید محصولات ایرانی، باعث ایجاد اشتغال در کشور می شود و بسیار باید مورد توجه قرار گیرد.

  69. خسته نباشید دستمال کاغذی های تنو از باکیفیت ترین دستمال کاغذی هستن خصوصا بسته اقتصادی اون که 250برگ دولاست و از نظر قیمت به صرفه هستش

  70. من واقعا از محصولات تنو راضی هستم،دستمال کاغذی های با کیفیتی دارید،خدا قوت بهتون میگم

  71. سلام وقت بخیر از مجموعه محصول دستمال کاغذی خریداری کردم کیفیت بسیار خوبی داشت از خریدم بسیار راضی هستم به شما هم پیشنهاد میکنم از محصول این سایت خریداری کنید.

  72. سلام خداقوت من تعدادزیادی ازاین دستمال کاغذیها رومیخاستم سفارش بدم لطفا راهنمایی می فرمایید ممنونم

  73. سلام
    دوستان میدونید که مارک تنو نیازی به معرفی نداره و واقعا عالی هستش و خود بنده جزو‌کسانی هستم که حتما از این مارک خرید میکنم پس چقدر خوبه که بتونم از این سایت با قیمت مناسب تر خرید‌کنم
    واقعا سپاس🙏

  74. دستمال کاغذی امروزه به یکی از واجب ترین لوازم مصرفی هر منزلی تبدیل شده مصارف بهداشتی و رعایت بهداشت فردی باعث شده تا نیاز به دستمال کاغذی هر روز بیشتر از دیروز بشه

  75. سلام وقت بخیر. دستمال کاغذی یک وسیله مهم برای هر خانه ای است که روزانه از آن استفاده می کنیم.

  76. سلام. من همیشه از دستمال تنو تهیه می کنم از سایت بی نظیر شما ممنون که درست و با اخلاق نیک با مشتری رفتار می کنید.

  77. سلام وقتتون بخیر
    هر سفیدی بهداشتی نیست)دستمال این سایت برند ایرانی و تولید ملی میباشد که با بالاترین سطح کیفیت و بدون نیاز به نیروی انسانی و با بهره گیری پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا تولید میشود.من از خریدم بسیار راضی بودم به شما هم پیشنهاد میکنم هرچه سریعتر خرید کنید

  78. با سلام و احترام من همیشه از این سایت در مقادیر خیلی زیاد دستمال کاغذی خریداری میکنم بسیار مقرون به صرفه هستند و کیفیت خیلی خوبی دارند و در کل از خریدم بسیار راضی هستم ،تشکر از این مجموعه خوب که این امکان رو برای مشتریان فراهم آورده است که بصورت غیرحضوری و اینترنتی سفارش خود رو با قیمت بسیار مناسب تری ثبت کنند و درب منزل تحویل بگیرند ،امیدوارم همیشه در کسب و کارشان موفق باشند و بدرخشند

  79. سلام
    یکی از سایتهای فروش اینترنتی که میتونید دستمال کاغذی مرغوب وبا کیفیت خریداری کنید .
    قیمت مناسب و کیفیت عالی دو گزینه برای خریدی اصولی هستند .

  80. سلام
    دستمال کاغذی تنو از ضخامت کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
    برای مغازه خودم از این سایت قبلاً خرید کردم بسیار از جنس و کیفیت دستمال راضی بودم.
    مجددا از این سایت خرید کردم
    به شما هم پیشنهاد می کنم با خیال راحت از این سایت خرید خود را ثبت کنید.
    ممنون از سایت خوبتون.

  81. سلام وقت به خیر
    من از این محصول خریداری کردم وخیلی راضی هستم به شما هم توصیه میکنم از این سایت خرید کنید

  82. با اختراع دستمال کاغذی و گسترش محبوبیت آن در میان مردم در قرن بیستم از نفوذ دستمال های پارچه ای در میان مردم کاسته شد و بر اساس آمار در حال حاضر کمتر از ده درصد مردم جهان از آن استفاده می کنند. ارزان بودن مواد دستمال کاغذی و یک بار مصرف بودن آن از جمله دلایل محبوبیت آن بودند.

  83. مواد دستمال کاغذی می بایست از خمیر الیاف سلولزی و به رنگ سفید یا الوان باشد. دستمال کاغذی همچنین باید فاقد پرز، الیاف کلوخه شده، سوراخ، لکه و سایر اجسام خارجی باشد

  84. زمانی که یک برگ دستمال کاغذی را در برابر نور می گیرید پراکندگی الیاف می بایست به طور یکنواخت مشاهده شود. رنگی که در ساخت دستمال کاغذی به کار می رود نیز باید از جمله رنگ های مجاز و ثابت باشد

  85. مواد دستمال کاغذی می بایست بدون بوی نامطبوع و لکه باشد. بسته دستمال کاغذی نیز باید از استحکام کافی برخوردار بوده و طی استفاده از آن شکل ظاهری خود را حفظ کند. گاهی اوقات با کشیدن یک برگ دستمال کاغذی همه برگ های دستمال کاغذی بیرون می ریزد.

  86. سلام با سپاس فراوان از تولید خوب و مثل همیشه بی نظیرتون
    عالی و با کیفیت

  87. سلام وقت بخیر.دستمال کاغذی رو توی سایت دیدم چطوری میشه سفارش داد قیمت رو هم تو سایت بذارید ممنون.

  88. دستمال کاغذی تنو کیفیت خوبی داشته و ضخیم است بهتون پیشنهاد میکنم که از این محصول سفارش‌دهید

  89. سلام وقتتون بخیر
    خسته نباشید میگم به مجموعه چشمک
    من از سایتتون دستمال کاغذی سفارش دادم خیلی ارزان و با کیفیت بود.سپاسگزارم

  90. سلام خدمت شما
    ایا شما نمایندگی میدهید اگر بخواهم نمایندگی بگیرم چه شرایطی دارید واینکه لطفا توضیح دهید

  91. من یه فروشنده هستم و از این سابت برای مغازه خودم خرید میکنم و مشتری زیادی هم داره

  92. سلام وقتتون بخیر
    واقعا قیمتاتون نسبت به بازار عمده فروشی عالیه
    من سفارش عمده دارم برای فروشگاه
    از چه طریقی ثبت کنم ؟

  93. سلام
    دستمال کاغذی ارزان قیمت معمولا دوامی هم نداره و بی کیفیت است. شما تضمینی میدهید که این دستمال ها فرق بکنند؟

  94. سلام و خسته نباشید.

    دستمال کاغذی همان که توضیح دادید جنس خوب و با کیفیتی داره و از همه مهم تر اینکه امکان خرید مستقیم داره که میتونیم با قیمت خیلی مناسبی خریداری کنیم

  95. با سلام و وقت بخیر. خدا قوت ویژه خدمت مجموعه شیکاراد. دستمال کاغذی رو همیشه از سایت شما خریداری کردم و میکنم. موقع برداشتن دستمال کاغذی به راحتی پاره نمیشه و کاملاً بهداشتی و فاقد هرگونه آلودگی است. به شما عزیزان توصیه می کنم که حتماً از این محصول استفاده کنید. با تشکر مجدد از مجموعه شیکاراد

  96. سلام .دستمال کاغذی اگه بهداشتی نباشه کلی مریضی به همراهش میاره و ارزش داره یک دستمال با کیفیت بخاطر سلامتی تو خونه همیشه داشته باشیم

  97. سلام وقت بخیر. با توجه به مطالبی که در سایت گذاشته اید امروزه دستمال کاغذی اقتصادی در منازل افراد بسیار جا پیدا کرده است. دستمال کاغذی ارزان با کیفیت بالا یکی از نیاز های جامعه است که با آشنا شدن با سایت شما خیالم از بابت کیفیت تمامی محصولات راحت شده است. من مجدد از این محصول به صورت عمده خریداری کردم و بسیار رضایت دارم.

  98. Hello and have a good time. I bought your excellent product and I am really satisfied. Both the price is good and the quality is excellent. Thank you for your good site. I recommend others to buy it too, it is a really great product. Thank you

  99. سلام وقت بخیر

    دستمال کاغذی یکی از موارد پرکاربرد هر خانه است .در این سایت انواع دستمال کاغذی با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا به فروش میرسه من از این دستمال ها استفاده کردم و خیلی راضی هستم .

  100. سلام این سایت دستمال کاغذی میفرشه ، قیمتش نسبت به بازار خیلی مناسبه و به صورت عمده خیلی به صرفه هست توصیه میکنم حتما خرید کنید

  101. سلام و عرض ادب. قیمت ارائه شده شما بسیار به صرفه و اقتصادی هستش آیا فروش فقط به صورت عمده هستش یا میتونیم تو حجم کم هم سفارش بدیم؟

  102. کارخانه تنها یکی از کارخانه های معتبر در کشور است که انواع محصولات بهداشتی رو تولید می کند من خیلی خوشحالم که شما در روی سایت تولید این محصول را قرار دادید و ما با خیال راحت و اطمینان کامل می تونم خرید را از سایت شما انجام بدم واقعا خوشحالم از اینکه کارخانه‌های ایرانی در کشور وجود دارند که محصولات بهداشتی را با نهایت کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌کند مشتری مداری یکی از ارکان های مهم فروش بالاست و شما این نکته را بسیار رعایت کردید ممنون از سپاسگزارم از سایت خوبتون

  103. دستمال کاغذی یکی از ضروری ترین چيزهايی است که در هر مکانی به آن احتیاج داریم، دستمال کاغذی تنو از با کیفیت ترین نوع دستمال کاغذی بوده که از ضخامت کافی و لطافت بهتری دارد.

  104. با سلام

    تلاش شما در جهت تولید با کیفیت مطلوب دستمال کاغذی و عرضه با قیمت مناسب
    ارزشمند و ستودنی است.
    پایدار باشید

  105. برای خرید دستمال کاغذی می توانید به این سایت مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب خریداری کنید .

  106. سلام وقت بخیر
    وای چقدرخوشحالم که باهمچین سایت خوب و پرمحتوای آشنا شدم وحتما به دوستان توصیه خواهم کرد که ازاین سایت بازدید کنن چون مصرف اصلی خانوارما استفاده ازدستمال کاغذی با برند تنو هست.

  107. با سلام
    خسته نباشید
    این دستمال ها رنگی هم دارند ؟
    دستمال کاغذی رنگی با کیفیت بالا می خواهم ولی متاسفانه تا حالا پیدا نکردم .

  108. سلام و وقت بخیر دستمال کاغذی تنو محصولی با کیفیت عالی و درجه یک میباشد که فرآیند تولید آن کاملا بهداشتی و مطابق استاندارد های روز است و قیمتی مناسب و مقرون به صرفه دارد.

  109. واقعا من از دستمال کاغذی با بسته بندی پلاستیکی تنو راضیم. هم به صرفه هم تعدادش زیاده و هم قیمتش مناسبه. مخصوصا برای من که مصرف دستمالم زیاده.

  110. این دستمال خیلی نرم و لطیف . تو خونواده ما مامانم همیشه این مدل دستمال و میخره . من برای محل کارم بخام به صورت عمده سفارش بدم بهم تخفیف هم میدین ؟؟

  111. سلام ما همیشه تو خونمون از دستمال کاغذی تنو استفاده می‌کنیم بسیار با کیفیته و قیمت مناسبی داره تصمیم دارم بازهم از این ساعت دستمال کاغذی تنو سفارش بدم

  112. سلام، من چندبار از شما خرید کردم و از مشتریان مجموعتون هستم بابت قیمت مناسب و کیفیت عالی محصولاتتون ازتون تشکر کنم.

  113. سلام و خدا قوت به شما تعداد حداقل سفارش دستما کاغذی رومیزی چقدر هست؟

  114. دستمال هاتون هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ قیمتی عالیه . برای رستوران ها و مراکز خدماتی خیلی به صرفه هست . ممنون از شما

  115. سلام بسیار کیفیت بالایی داره من که خیلی راضی بودم بسیار عالیه ممنون از سایت خوبتون . با تشکر .

  116. به نظر من دستمال کاغذی تنو مرغوب ترین و خوش قیمت ترین دستمال کاغذیه موجود در بازاره .ممنون از شرکت شما که خرید عمده این دستمال رو برای ما میسر کردید.سپاس

  117. با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    دستمال کاغذی تنو جزو بهترین و مرغوبترین دستمال کاغذی های موجود در بازار است.
    تشکر از مجموعه خوبتون جهت تولید و فروش ویژه دستمال کاغذی با کیفیت و لطیف و با قیمت مناسب.
    خرید از این سایت رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت رو هم اعلام کنید.

  118. با سلام خیلی ممنون از وب سایت خوبتون واقعا میتونم با ازران ترین قیمت از شما خریداری کرد و نوبت به دستمال کاغذی تنو میرسه همانطور که می دانید معیارهای زیادی برای تعیین کیفیت دستمال کاغذی تنو وجود دارد که این معیارها باعث می شود تا متقاضیان بتوانند به راحتی این نمونه دستمال کاغذی ها را انتخاب کرده و بالاترین سطح کیفی آن ها را انتخاب کنند من همیشه انتخاب دستمال کاغذی تنو هست چون کیفیت بالا و همینطور جذب بالا داره ضخامت لایه هاشم بسیار مناسبه

  119. با سلام و خدا قوت
    عوامل مهم و موثر بر کیفیت هر محصولی، نوع جنس و الیاف به کار رفته در آن می باشد که برایم این موضوع بسیار مهمه. چرا که هر قدر الیاف تشکیل دهنده دستمال کاغذی خوب باشه میتونه گفت کیفیتش رو هم بالا ببره. باید در تولیدش هم از رنگ های طبیعی استفاده کنه که از درجه کیفی خوبی برخوردار بشه که این محصول همه این ویژگی رو داره به همین خاطر می توان با خیالی آسوده خرید آنهم به تعداد انبوه از درب کارخانه سفارش داد

  120. تنو با کیفیت ترین دستمال کاغذی هستش و قیمت بسیار مناسبی داره حتماً از این سایت دستمال کاغذی تنو سفارش میدم

  121. دستمال کاغذی تنو کیفیت و قیمت مقرون به صرفه ای داره توصیه میکنم شما هم از این مجموعه شیکاراد خریداری کنید

  122. سلام ودرود و خدا قوت به همه تولید کنندگان ایرانی که برای پیشرفت ایران تلاش میکنند تا کشوری خودکفا داشته باشیم من دستمال کاغذی تنو با کیفیت عالی از این سایت سفارش دادم قیمت مناسب و ارسال به موقع پاشتند ممنون

  123. سلام ودرود و خدا قوت به همه تولید کنندگان ایرانی که برای پیشرفت ایران تلاش میکنند تا کشوری خودکفا داشته باشیم من دستمال کاغذی تنو با کیفیت عالی از این سایت سفارش دادم قیمت مناسب و ارسال به موقع داشتند ممنون

  124. Hello, have a good time. Thank you for the good site and the great products you provided. I bought it and I am completely satisfied. Both reasonable price and excellent quality. I am really grateful and I recommend to others to buy it so that they can benefit from this excellent product.

  125. خانم ها اغلب برای پاک کردن آرایش از دستمال کاغذی به ویژه از نوع مرطوب دستمال کاغذی استفاده می کنند.

  126. همین ویژگی یک بار مصرف بودن دستمال کاغذی از انتقال و پراکنده شدن بیماری و میکروب از محیط زندگی بسیار مؤثر است.

  127. سلام، به شهرستانها نمایندگی هم اعطا می کنید؟ شرایط اعطای نمایندگی به چه شکله؟ وهزینه هاش به چه میزان؟

  128. با سلام و عرض ادب خدمت شما تولید کننده محترم ، لطفا جزییات دقیق راجع به قیمت ها را داخل سایت قرار دهید تا از این طریق بتونیم خرید بهتری رو داشته باشیم در ضمن جا داره از شما و سایت خوبتون به خاطر کیفیت بالای محصولات و پشتیبانی کامل تشکر کنم

  129. سلام چقدر خوب هست که سایتی با این قیمت پایین وجود داره خیلی تشکر میکنم که به فکر خریدار هستید و همیشه پاسخگو و خوش برخورد هستید خداقوت

  130. سلام و درود مطالب بسیار جالب و کارایی در این سایت خواندم و در ضمن با انجام خرید از این سایت محصولی با کیفیت و ارزان قیمت دریافت کردم. شما با خرید از این مجموعه کیفیت تضمین شده دریافت خواهید کرد.

  131. با سلام واحترام بر شما که محصول شما نگاه کردم و به شما تبریک می گوییم که این محصول را برند کردید و به فروش می سرانید

  132. قیمت های این دستمال کاغذی ها بسیار ارزان هستش و عمده اونها ارزان تر خیلی مناسب فروش دارید

  133. بهترین نوع دستمال کاغذی لطافت اون و اب گیر بودن اون به بیشترین حد ممکن رسیده باشه است

  134. دستمال کاغذی خوب دارای تیشو خوب هست و نشانه تیشو خوب نرمی و لطافت و سبک بودن و نازک بودن اون است

  135. سلام خسته نباشید کاش می شد قیمتت ها رو میزاشتید در سایت تون تا بتونیم مقایسه قیمتی کنیم

  136. سلام وقت بخیر کیفیت دستمال کاغذی های مارک تنو خیلی خوبه که من همیشه این مارک میخرم و از همه مهم تر اینه که قیمت اقتصادی و ارزان تری هم نسبت به مارک های دیگه داره

  137. سلام. دستمال کاغذی تنو یکی از بهترین برند های موجود در بازار است. من از این سایت دستمال کاغذی تنو را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه خریداری کردم. به شما توصیه می کنم از این سایت خرید انجام دهید.

  138. کیفیت دستمال کاغذی های این سایت واقعا فوق العاده ست من خودم چندبار خرید کردم و خیلی راضیم

  139. با سلام و خسته نباشید
    پد دستمال کاغذی کارتونی و به صرفه بسیار میتونه موثر و اقتصادی باشه و در برون رفت هزینه ها کمک قابل توجهی به ما میکند و پد بهداشتی برای کمبود و کاهش حجم و استفاده بهینه از عملکرد ها بسیار موثر است

  140. سلام. توصیه میکنم حتما از این سایت دستمال بخرید کیفیتش عالیه من خیلی خریدم از این سایت

  141. سلام و وقت بخیر
    مصرف دستمال کاغذی به خاطر محیط زیست باید به صرفه باشه و قیمت مناسب
    این دستمال کاغذیا برام عالی بود مرسی

  142. با عرض سلام و خسته نباشید ،و آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،ممنون از سایت کامل و جامع با توضیحات بی عیب ونقص که خرید رو برای مشتریان عزیزسهل و آسان نموده اید،به امید موفقیت های چشمگیر در زمینه کسب و کار

  143. دستمال کاغذی تنو مورد استفاده بسیاری از خانواده ها هست چون کیفیت لازم و جذب بالایی داره و مقرون به صرفه هم هست

  144. سلام وقت بخیر. این دستمال های تنو بهترین کیفیت رو دارن همینطور لطافت و نرمی خوبی دارن

  145. این دستمال ه واقعا رطوبت گیری خیلی عالی رو دارن و خیلی خوب شد که شما رو پیدا کردم

  146. سلام لیست دستمال کاغذی هاتون رو میشه برام بفرستید ممنون برای ثبت سفارش فرمم پر کردم نمی دونم باید چکار کنم مرحله بعدی راهنماییم کنید

  147. مطالب سایت شما رو مطالعه کردم چجوری می تونم این دستمال کاغذی ها رو سفارش بدم؟ ممنون میشم زودتر راهنماییم کنید

  148. سلام. روزتون پر برکت. دستمال کاغذی از مواردی هستند که برای هر جایی ضروریه. کیفیت دستمال ها و میزان جذب اونا خیلی مهمه. این سایت بهترین برندها رو با مناسب ترین قیمت ها به فروش میرسونه. حتماً از محصولات این سایت خرید راحت داشته باشید

  149. سلام وقت بخیر دفتر شرکت شما در کدام شهر قرار دارد و برای همکاری با مجموعه شما چطور می شود اقدام کرد؟

  150. سلام و تشکر از سایت و تیم پشتیبانی خوبتون من از سایتتون خرید کردم و از کیفیت محصول و پاسخگویی شما کمال تشکر رو دارم

  151. سلام، خسته نباشید
    دستمال هاتون از برند خاصی هستش یا بصورت فله ایه؟

  152. سلام وقت بخیر
    دستمال کاغذی های این فروشنده عالی است .من توصیه میکنم حتما خریداری کنید. از کیفیت بالایی برخورداره و قیمت مناسبی هم داره
    ممنون از محصولات خوبی که ارائه میدهید.

  153. در یکی از مراحل تولید دستمال کاغذی باید ابتدا پوست درختان برداشته شده و به لایه ‌های نازکی تبدیل می‌ شود. این لایه‌ها به قطعات چیپس مانند در اندازه‌ های یکسان (حدود 1 در 4/1 اینچ) تبدیل می‌ شوند

  154. سلام و عرض ادب
    دستمال کاغذی تنو رو فروشگاه ها هم میفروشند.اگر از سایت شما سفارش بدیم ارزونتر خواهد بود؟ ممنون میشم پاسخ بدید

  155. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم

  156. سلام وقت بخیر دستمال کاغذی یکی از وسایل و ابزارهای بسیار مهم و ضروری در هر خانواده ای می باشد دستمال کاغذی کاربردهای فراوانی دارد دستمال کاغذی باید نرم و لطیف باشد و قدرت پاک کنندگی بالا داشته باشد

  157. سلام وقت شما بخیر شما کیفیت این نوع دستمال کاغذی ها را چگونه می توانید برای خریدارانی که مقدار زیادی میخوان سفارش دهند تضمین کنید

  158. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال و هزینه آن و بسته بندی به چه صورت است قبلا از شما خریداری داشته ام و بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه همینطور مطالب تون عالی باشه آرزوی موفقیت برای شما و تیم مجرب شما عزیزان.. خدا قوت.. ماندگار باشید

  159. سلام من دستمال کاغذی تنو خرید کردم و بسیار بسیار از کیفیت ان راضی بودم .
    یکی از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت این دستمال، نوع جنس و الیاف به کار برده شده در آن ها می باشد که برای یک خریدار بسیار مهم است. چرا که هر چقدر الیاف تشکیل دهنده دستمال کاغذی بهتر باشد، می توان گفت که کیفیت آن نیز افزایش می یابد. در فرایند تولید انواع این دستمال ها از رنگ های کاملا طبیعی استفاده شده است که همین باعث شده تا از درجه کیفی خوبی برخوردار باشند.
    به شما هم پیشنهاد میکنم دستمال کاغذی تنو را خرید کنید و از ان لذت ببرید .

  160. سلام‌وقتتون بخیر
    همانطور که می دانید معیارهای زیادی برای تعیین کیفیت دستمال کاغذی تنو وجود دارد که این معیارها باعث می شود تا متقاضیان بتوانند به راحتی این نمونه دستمال کاغذی ها را انتخاب کرده و بالاترین سطح کیفی آن ها را انتخاب کنند و از انجام انتخاب خود نیز نهایت رضایت را داشته باشند.

  161. خانواده ی پرجمعیت ما هم چون مصرف دستمالش بالا هست
    هم عمده سفارش میدم
    هم اونارو از این سایت میگیرم
    ممنون

  162. سلام خداقوت
    بنده از این سایت دستمال کاغذی برای یک رستوران تهیه کردم .
    قیمت خیلی خوبی داشت و همچنین کیفیت بالایی داشت .

  163. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما