خرید مستقیم دستمال کاغذی مرحبا

خرید مستقیم دستمال کاغذی مرحبا این امکان را به خریداران می دهد تا با قیمت پایین این محصول خریداری کنند و اگر به صورت عمده سفارش دهند از تخفیف ویژه ای برخوردار می شوند.

دستمال کاغذی مرحبا

مشخصات بارز دستمال کاغذی مرحبا

دستمال کاغذی مرحبا در بازار های سراسر کشور موجود می باشد که فروش فوق العاده ای دارد که فروش بالای این محصول دارای ویژگی ها و مشخصات بارزی می باشد که می توان به چند مورد آن اشاره کرد :

  • تنوع در محصول در تعداد برگ ها
  • کیفیت مرغوب و عالی
  • بسیار نرم و لطیف
  • تولید از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی
  • دستگاه های مدرن که بدون دخالت دست می باشد
  • تولید در رنگهای مختلف و متنوع
  • بسته بندی های شکیل و زیبا برای پذیرایی

دستمال کاغذی مرحبا انواع مختلفی دارد که به صورت رولی و حوله ای و برای مصارف بهداشتی تولید می شود.

دستمال کاغذی مرحبا

مرکز خرید دستمال  مرحبا

خرید دستمال کاغذی مرحبا به صورت مستقیم می توانید از مراکز معتبر خریداری نمایید. خرید مستقیم از کارخانه های تولیدی این امکان را به شما می دهد تا محصول خود را بسیار ارزان خرید نمایید.
دستمال کاغذی بسیار ارزان بود و این نوع محصول کاملا بهداشتی و مجوز و تاییدیه وزارت بهداشتی را دارا می باشد .
دستمال کاغذی مرحبا نوعی بافت نرم، جذب کننده رطوبت و یکبار مصرف اشاره شده که برای روی صورت بسیار مناسب و می تواند جایگزین بسیار خوبی برای دستمال پارچه ای می باشد.
دستمال کاغذی مرحبا را می توانید بدون واسطه از کارخانه های تولیدی خرید نمایید که مراکز خرید و اصلی این نوع محصول می باشد.

صادرات دستمال کاغذی مرحبا

دستمال کاغذی مرحبا یکی از برندها معروف می باشد اکه اکثر ایرانی ها آن را می شناسند که این محصول با قیمت مناسبش توانسته بازار خوبی برای خود ایجاد کند و صادرات را نیز در جایگاه خود ثبت کند.
دستمال کاغذی مرحبا بسیار شیک و مجلسی بوده کشورهای دیگر راغب به خرید این محصول شده است که بیشترین تناژ تولیدی این محصول صادر می شود.

دستمال کاغذی مرحبا

قیمت دستمال  مرحبا

نام شرکت تولیدی این مرحبا زیر مجموعه شرکت نیمه شعبان می باشد که خود این محصول با برند مرحبا توانسته با تیشوی ایرانی در تولید دستمال کاغذی قیمت را پایین نگه دارد و باعث شده فروش این نوع محصول بسیار بالا برود .
با وجود گرانی روز به روز این محصول از کیفیت این محصول کاسته نمی شود و از مواد اولیه مرغوب و عالی تولید می کنیم و توانسته ایم قیمت رقابتی با سایر شرکت های تولیدی دیگر داشته باشیم.
برای اطلاع از قیمت آن می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما