خرید انواع دستمال کاغذی سفارشی طرح دار

دستمال کاغذی های سفارشی طرح دار برای آن که بتوانند به خوبی مشتری جذب کنند علاوه بر کیفیت خوب باید طرح و رنگ و نقش خوبی داشته باشند. به دلیل پایین آمدن هزینه های تولید محصولات سلولزی خرید انواع دستمال کاغذی تبلیغاتی امروزه برای کسب و کارهای کوچک هم فراهم شده است. اما متاسفانه فرهنگ تبلیغات درست در کشور ما جا نیفتاده و خیلی ها که از مدل دستمال کاغذی سفارشی استفاده می کنند هیچ هدف خاصی از آن ندارند. آن ها امیدوارند با این کارشان مشتری بیشتری به سمتشان بیاید و بتوانند هزینه ای که کرده اند را جبران کنند. اما غافل هستند از این که بسیاری از افراد که یک مشاور تبلیغاتی خوب نداشتند در این راه شکست خوردند و هزینه هایشان به باد رفت.
بعضی از تولیدکنندگان دستمال کاغذی طرح دار و سفارشی ادعا می کنند که مثلا هر هزار جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی برابر با یک بیلبورد در وسط شهر هست. اما این فقط یک ادعا است و باید ثابت شود. بهتر است قبل از اقدام به انجام این نوع هزینه ها از یک متخصص و استراتژیست بازاریابی مشاوره دریافت کنید.

1

  1. من برای اینکه بتونم طرح های خودم رو سفارش بدم و شما این طرح ها را بر روی جعبه های دستمال کاغذی چاپ کنید باید چه کاری را انجام بدم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما