فروش دستمال کاغذی تنو به قیمت کارخانه

فروش فوم بهداشتی بانوان کاسپیا به حدود سال 1390 بر می گردد. در این سال شرکت پارس حیات اقدام به ساخت یک کارخانه دستمال کاغذی و محصولات سلولزی در زنجان کرد. البته شرکت اصلی حیات ترکیه است که در سطح جهانی شناخته شده است و یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشک بچه و دستمال کاغذی در منطقه است.

قیمت کارخانه مناسب و همچنین کیفیت خوب این محصولات همیشه زبانزد مردم بوده است. علاوه بر فروش دستمال کاغذی تنو، این شرکت محصولات دیگری هم با برندهای قوی تولید می کند. برای مثال مولفیکس، مولپد و جولی هم تحت لیسانس شرکت دستمال کاغذی حیات تولید می شود. استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات نوین و کمترین دخالت انسانی همواره از اصول کاری دستمال کاغذی تنو بوده است. چند مدتی است که خیلی ها استقبال زیادی برای فروش دستمال کاغذی تنو می کنند.

دلایل استقبال از فروش دستمال کاغذی تنو

  • مصرف بالای دستمال کاغذی
  • کیفیت مناسب
  • خوش فروش بودن
  • معامله حتی به صورت چکی
  • تخفیف های صادرات دستمال کاغذی
  • تخفیف های فصلی و حجمی
  • درصد سود مناسب

فروش دستمال کاغذی تنو

 فروش دستمال کاغذی تنو

با این که تورم در سال های اخیر روند آرامی داشته است و دولت در کنترل آن موفق بوده است، اما اخیرا موج گرانی ایجاد شده که تمام کالاها را تحت تاثیر قرار داده است. فروش ماسک بهداشتی سه لایه هم اتفاقا یکی از آن مواردی است که بسیار متاثر از نرخ دلار است. هر چند دولت نرخ دلار را 4200 تومان اعلام کرده است. اما خیلی از وارد کنندگان تیشوی خارجی تا کنون موفق به دریافت آن نشده اند. نتیجه نهایی آن است که قیمت کارخانه دستمال کاغذی افزایش پیدا می کند و هم کارخانه هم مشتری هر دو ضرر می کنند.

دریافت دستمال کاغذی به قیمت کارخانه

  1. اعتبار بالا
  2. سابقه کاری
  3. داشتن شرکت پخش
  4. ضمانت نامه های بانکی
  5. خرید درصدی از دستمال کاغذی به صورت نقدی

این مواردی است که بیشتر کارخانه های دستمال کاغذی از جمله تنو برای این که حاضر به فروش محصولاتشان شوند به مشتری ابلاغ می کنند. به هر حال دستمال کاغذی که از درب کارخانه و قیمت مناسب خرید شود می تواند سود خوبی داشته باشد.

منبع: سایت دستمال کاغذی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما