تولید دستمال کاغذی ارزان به قیمت عمده

همانطور که می دانید دستمال کاغذی ها یکی از ضروری ترین و ابتدایی ترین نیاز هر فرد بشمار می رود و از این جهت نمونه ای از آن ها در هر خانه و یا بهتر است بگوییم در هر محیطی یافت می شود. در این مطلب درباره ویژگی های دستمال کاغذی باکیفیت و مرغوب و همچنین روش های خرید دستمال کاغذی ارزان عمده اطلاعاتی را برای شما عنوان می نماییم.

تولید دستمال کاغذی ارزان به قیمت عمده

سفارش عمده دستمال کاغذی جعبه ای در بازار

سفارش عمده دستمال کاغذی جعبه ای در بازار

دستمال کاغذی ها محصولاتی بهداشتی هستند که به سبب مصرف بالایی که دارند به صورت عمده تولید می شوند. این دستمال کاغذی ها به سبب تماس مستقیم با پوست دست و صورت، تأثیر بسزایی در سلامت انسان ها دارند. از این جهت بسیار مهم است که شما از چه نوع دستمال کاغذی استفاده می کنید.

امروزه کارخانجات بسیار زیادی در ایران و جهان هستند که انواع دستمال کاغذی ها و محصولات مشابه آن مثل پوشک بچه و بزرگسالان را تولید می نمایند. این کارخانجات هر کدام دارای برند هایی بوده که برخی از آن ها قدیمی و شناخته شده هستند و برخی دیگر برند هایی جدید و تازه کار می باشند.

هر یک از این کارخانجات و برند ها بسته به مواد اولیه ای که در تولید دستمال کاغذی ها استفاده می کنند و همچنین فرآیند تولیدی که دارند، از کیفیت های مختلفی بهرمند می باشند.

در بین تولید کننده های درجه یک دستمال کاغذی، برند هایی که محصولات بی کیفیت و غیر استاندارد تولید می کنند هم کم نیستند. از این جهت در تهیه این محصول به تولید کننده آن نیز دقت نمایید.

دستمال کاغذی های تولید شده با کیفیت های مرغوب دارای ویژگی ها و شاخصه های مشترکی هستند که ما در اینجا برخی از مهمترین این شاخصه ها را برای شما عنوان می نماییم:

  • دستمال کاغذی مرغوب به صورت کاملا بهداشتی تولید می شود.
  • در تولید دستمال کاغذی استاندارد، انسان نقشی ندارد و تولید آن بوسیله دستگاه ها انجام می گیرد.
  • دستمال کاغذی باکیفیت پرز نمی دهد و خرد نمی شود.
  • این دستمال کاغذی ضد حساسیت بوده و موجب بروز آلرژی نمی شود.

خرید عمده دستمال کاغذی فله ارزان

تولید کننده های دستمال های کاغذی، قبل از فروش محصولات خود، آن ها را به شکل های مختلفی بسته بندی می نمایند. این بسته بندی ها جدا از جنس و ویژگی هایی که دارند، از حجم مشخصی نیز بهرمند می باشند. برای مثال اغلب تولید کننده ها دستمال کاغذی ها را در حجم های زیر بسته بندی نموده و عرضه می نمایند:

  • دستمال کاغذی جیبی 10 عددی
  • دستمال کاغذی جیبی 20 عددی
  • دستمال کاغذی جعبه ای 100 عددی
  • دستمال کاغذی جعبه ای 150 عددی
  • دستمال کاغذی جعبه ای 200 عددی
  • دستمال کاغذی فله ای

در برخی از محیط ها مثل تالار ها، رستوران ها و همچنین هتل ها، به سبب مصرف بالای دستمال کاغذی، مدیران آن ها ترجیح می دهند که از دستمال کاغذی های فله ای استفاده نمایند.

این دستمال کاغذی های تولید شده به صورت فله ای به سبب اینکه بسته بندی نمی شوند از هزینه و در نتیجه قیمت پایین تری برخوردار می باشند. دستمال کاغذی فله ای برای محیط هایی مثل رستوران ها که هر میز دارای جعبه ای مخصوص دستمال کاغذی است، بسیار مناسب می باشد. برای استفاده از این دستمال کاغذی ها کافی است که آن ها را درون این جعبه ها قرار دهیم.

برخی از تولید کننده های دستمال کاغذی فله ای، برای تولید آن ها از مواد اولیه بی کیفیت تری استفاده می کنند. از این جهت بسیار مهم است که شما در هنگام خرید دستمال کاغذی اقتصادی و یا فله ای حتما کیفیت آن را مورد بررسی قرار دهید.

دستمال کاغذی باکیفیت بسیار بالا

دستمال کاغذی باکیفیت بسیار بالاهمانطور که در ابتدای متن برای شما عنوان نمودیم در ایران تولید کننده های زیادی هستند که در زمینه تولید انواع مختلف دستمال کاغذی فعالیت می کنند. ما در اینجا برخی از بهترین برند های تولید دستمال کاغذی در ایران را به شما معرفی می کنیم:

  •  دستمال کاغذی تنو
  • دستمال کاغذی گلریز
  • دستمال کاغذی سافتلن
  • دستمال کاغذی شکوه
  • دستمال کاغذی پاپیا
  • دستمال کاغذی چشمک

شرکت تولیدی دستمال کاغذی تنو، یکی از بزرگترین تولید کننده های این محصول در ایران بشمار می رود. این شرکت ابداع کننده دستمال کاغذی اقتصادی در ایران بوده که با تولید این محصول بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است.

دستمال کاغذی های اقتصادی محصولاتی هستند که به جای بسته بندی های جعبه ای، دارای بسته بندی های نایلونی و معمولی می باشند. از این جهت به آن ها دستمال کاغذی اقتصادی گفته می شود.

امروزه اغلب افراد جعبه های دستمال کاغذی مخصوص و ویژه ای را در منزل و یا هر محیط دیگری تهیه نموده اند و دستمال کاغذی های خریداری شده را درون آن جعبه قرار می دهند. به همین دلیل بسته بندی دستمال کاغذی ها دیگر برای افراد خیلی اهیمت ندارد.

امروزه خرید و فروش عمده دستمال کاغذی تنو به سبب کیفیت بسیار بالای آن در تمام کشور صورت می گیرد.

خرید دستمال کاغذی با نازلترین قیمت

تولید کننده های دستمال کاغذی در ایران به سبب رقبای فراوانی که دارند، در تلاشند تا هر روزه کیفیت محصولات خود را بالاتر ببرند. این تولید کننده ها علاوه بر بالا بردن کیفیت محصولات خود برای کسب رضایت مشتری و داشتن میزان فروش بالاتر، از روش های فروش متعددی نیز بهره می گیرند.

فروش دستمال عمده به صورت اینترنتی یکی از مدرن ترین روش هایی است که تولید کننده های دستمال کاغذی در ایران از آن استفاده می کنند. این تولید کننده ها با طراحی یک وب سایت و عرضه محصولات خود به صورت اینترنتی، دامنه مشتریان خود را وسیع تر می کنند و این امکان را به مشتری می دهند تا با صرف وقت و هزینه کمتر به محصولات آن ها دسترسی داشته باشد.

خرید و فروش اینترنتی دستمال کاغذی هم برای تولید کننده و هم برای خریدار منافع بسیاری را در بر دارد که در اینجا به برخی از مهمترین آن ها اشاره می نماییم:

  • فروش اینترنتی دستمال کاغذی هزینه فروش را برای تولید کننده کمتر می کند.
  • فروش اینترنتی میزان فروش دستمال کاغذی تولیدی یک کارخانه را بیشتر می کند.
  • تولید کننده به سبب هزینه کمتری که بابت فروش دستمال کاغذی می کند آن را با قیمت پایین تر در دسترس مشتری قرار می دهد.
  • مشتری نیز دستمال کاغذی مورد نظر را با استفاده از روش خرید اینترنتی با قیمت کارخانه دریافت می کند.
  • مشتری برای خرید محصول مورد نظر با استفاده از روش خرید اینترنتی، وقت و هزینه کمتری را صرف می کند.
6

  1. دستمال کاغذی ها یکی از ضروری ترین و ابتدایی ترین نیاز هر فرد بشمار می رود و از این جهت نمونه ای از آن ها در هر خانه و یا بهتر است بگوییم در هر محیطی یافت می شود

  2. سلام وقت بخیر
    اصلا دستمال خوبی نبود خیلی نازک بود به حدی که دست خیس باشه سریع میچسبه باز مجبوری دستت رو بشوری قبلا از این برند خریده بودم بهتر بود اما این یکی رو راضی نبودم با اینکه با همون قیمت بود نمیدونم چرا اینسری اینقدر بی کیفیت بود

  3. درود بی پایان خدمت شما تولید کننده عزیز و بزرگوار با توجه به وضیعت نا پایدار بازار و وجود دلالان و واسطه های فراوان سبب شده است تا قیمت ها شکل سینوسی به خود گرفته و اغلب شکل صعودی داشته باشد از شما به دلیل عرضه ی مستقیم این محصول با کیفیت کمال تشکر را دارم خدا قوت

  4. سلام وقتتون بخیر برای تهیه این محصولات به شکل عمده و در تیراژ بالا آیا تفاوتی در قیمت ایجاد خواهد شد؟ وضیعت حمل و نقل محصول به چه شکل هست و هزینه های ناشی از این موضوع بر عهده خریدار است یا فروشنده؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدین سپاس از سایت خوبتون

  5. دستمال کاغذی ها محصولاتی بهداشتی هستند که به سبب مصرف بالایی که دارند به صورت عمده تولید می شوند. این دستمال کاغذی ها به سبب تماس مستقیم با پوست دست و صورت، تأثیر بسزایی در سلامت انسان ها دارند

  6. من ماهیانه نیاز به تعداد زیادی دستمال کاغذی دارد ولی می تونم ازتون خواهش کنم که با توجه به بسته بندی هایی که من به تو ارائه میدم این محصولات را برای بسته بندی کنید و آنها را برای ارسال کنید و همچنین نامه برندی که من می خوام ازتون روی جعبه های دستمال کاغذی چاپ کنید و آنها را برام ارسال کنید اگر این کار امکان داره لطفاً هزینه و قیمت تمام شده این کار رو هم برام بفرستید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما