کارخانه تولید کننده دستمال کاغذی ده تایی در تهران

در کارخانه تولید کننده دستمال کاغذی ده تایی در تهران این کالا با استفاده از بهترین مواد اولیه و جدیدترین تجهیزات تولید می گردد به همین دلیل دارای کیفیت بالایی می باشد که تحت تاییدیه اداره استاندارد نیز قرار گرفته است این کالاها قبل از ورود به بازار توسط آزمایشگاه های مستقر در این کارخانجات از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار گرفته و پس از تاییدیه نهایی برای فروش به بازار عرضه می گردند. این مرکز نیز انواع متعدد دستمال کاغذی را به صورت مستقیم از این کارخانه خریداری نموده و با قیمتی استثنایی به مشتریان عرضه می نماید.

کارخانه تولید کننده دستمال کاغذی ده تایی در تهران

دسته بندی انواع دستمال کاغذی بر اساس رنگ

دسته بندی انواع دستمال کاغذی بر اساس رنگ

معمولا دستمال کاغذی لوله ای بر اساس رنگ دسته بندی می شود و این نوع کالا در طیف رنگی گسترده موجود می باشد که از نوع رنگ یاین کار بیشتر در هتل ها و مکان های تفریحی لوکس استفاده می‌ شود.

معمولاً دستمال کاغذی لاکچری یکی از گرانترین دستمال کاغذی های موجود در بازار می باشد که با استفاده از مواد خارجی تهیه می گردد و دارای ماندگاری و ضخامت بیشتری به نسبت دیگر دستمال کاغذی ها می باشد. این نوع کالاها در طیف رنگی گسترده وجود دارند که افراد با توجه به سلیقه شخصی خود و فضایی که می‌خواهند این دستمال کاغذی ها را قرار دهند می‌ توانند رنگ دلخواه را خریداری نمایند.

به طور کلی باید بدانید که در کارخانه تولید این نوع کالا این محصولات با استفاده از رنگ‌ های طبیعی تولید می گردند بنابراین ضدحساسیت بوده و استفاده از آن ها موجب بروز حساسیت های پوستی نمی گردد و همین یک مزیت بزرگ برای این کالاها به شمار می‌ رود.

خرید انواع دستمال کاغذی ده تایی

خرید انواع دستمال کاغذی ده تایی خریداران می‌ توانند برای خرید انواع دستمال کاغذی ده تایی در بسته بندی های کوچک و بزرگ به این نمایندگی مراجعه نموده و کالای مورد نظر خود را با قیمتی ارزان‌تر تهیه نمایند، دلیل ارزان بودن این نوع کالاها خرید مستقیم این کالا از شرکت های تولید کننده دستمال کاغذی می باشد که حذف واسطه ها و دلالان و حذف برخی هزینه‌ های اضافی دیگر مانند حمل و نقل و نگهداری آن در انبار سبب کاهش قیمت این محصولات می گردد.

اگر شما به دنبال خریدی مقرون به صرفه هستید توصیه می کنیم که به این مرکز فروش مراجعه نموده و کالای مورد نظر خود را به صورت عمده و با قیمتی ارزان خریداری کنید. امروزه تولید کنندگان زیادی در کشور به تولید دستمال کاغذی مشغول هستند که با تولید انبوه این نوع کالاها توانسته اند به راحتی پاسخگوی نیاز مشتریان خود هم در بازار داخلی و هم در بازار بین‌المللی باشند حجم بالای تولید این کالا در کشور سبب صادرات پر رونق آن به بازارهای جهانی نیز شده است.

8

  1. سلام برای سفارش عمده تخفیف در نظر می گیرید؟ چکی هم کار می کنید؟ ممنون میشم اگر زود تر پاسخگو باشید.

  2. سلام وقت بخیر
    این دستمال کاغذی رو پیشنهاد نمیکنم. کاملاً بی کیفیت هست و درجا مچاله میشه و ریش ریش میشه و میریزه. دستمال کاغذی باید نرم باشه و جذب کننده باشه.بهترین مارک دستمال کاغذی نیست حتی از نظر اقتصادی هم به صرفه نیست چون در هربار استفاده باسد تعداد زیادی استفاده کنیم

  3. سلام و خسته نباشید. برای خرید دستمال کاغذی افراد با توجه به سلیقه شخصی خود و فضایی که می‌خواهند این دستمال کاغذی ها را قرار دهند می‌ توانند رنگ دلخواه را خریداری کنند.

  4. سلام
    ممنونم که با راه اندازی سایتتون امکان خرید غیر حضوری رو برای تمامی اقشار جامعه و در تمام نقاط کشور فراهم کردین. من مدتی است که بدون صرف زمان و هزینه و موندن تو ترافیک ، جنسی که میخوام رو به راحتی انتخاب میکنم و درب منزل یا محل کارم دریافت میکنم

  5. ضمن تشکر از خدمات خوب و سریع سایتتون
    آیا برنامه ای دارین جهت این که تنوع محصولاتتون بیشتر بشه به زودی ؟ و سوال دیگه ای که دارم ازتون اینه که آیا تمام محصولاتی که در سایتتون هست موجوده و میشه سفارششون داد؟ سقف و محدودیت برای مقدار سفارش وجود نداره؟

  6. علاوه بر اینکه کیفیت محصولات در فروش بالای آنها تاثیر گذار است طراحی جلد نیز یکی از مهمترین فاکتورهای فروش بالا می باشد برندهایی که بر روی سایتتون قرار دادید از طراحی بسیار زیبا و شیک برخوردار بوده و بسته‌بندی این محصولات بسیار عالی میباشد امیدوارم که بتونید به فروش بالایی دست پیدا کنید و روز به روز به پیشرفت‌های بیشتری دست پیدا برسید از شما مشتری های عزیز هم خواهش می کنم که از سایت فروشگاهی خرید ان داشته باشید تا متوجه کیفیت و قیمت مناسب این سایت شوید

  7. سلام میخاستم ازتون حضوری خرید کنم، لطفا آدرس شعب حضوریتون رو تو سایت قرار بدیم.

  8. سایتتون خیلی عالیه، می خواستم ازتون خرید عمده داشته باشم می شه راهنماییم کنید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما