پخش عمده انواع دستمال کاغذی با کف قیمت کارخانه

پخش دستمال کاغذی عمده، بسته بندی شده، جعبه ای و دستمال کاغذی سافتلن در بازار غوغایی به پا کرده زیرا فروش دستمال کاغذی به صورت عمده با قیمت کف کارخانه یک پدید و بسیار شگفت انگیز است زیرا دستمال کاغذی یکی از واجبات در منازل و اماکن دیگر است و مشتریان بسیار زیادی دارد.

 

پخش عمده انواع دستمال کاغذی با کف قیمت کارخانه

بررسی سایزبندی انواع دستمال کاغذی

بررسی سایزبندی انواع دستمال کاغذی

دستمال کاغذی از نظر رنگ، شکل، سایز، مدل تفاوت های زیادی دارد دستمال کاغذی یکی از وسایل بهداشتی و پاکیزگی است وجود دستمال کاغذی در همه اماکن مخصوصا منازل مهم ترین وسیله است چرا که برای تمیز کردن مکانی استفاده از دستمال کاغذی سریع ترین وسیله با دسترسی پر سرعت است.

دستمال کاغذی ها معمولاً در رنگ های سفید و کرمی هستند و بیشتر رنگ های خنثی دارد سایز دستمال کاغذی ها متفاوت است چرا که دستمال کاغذی در انواع مختلفی دستمال سفره، دستمال جیبی، دستمال توالت و دستمال ماشینی در جعبه های مکعبی شکل هستند لذا رنگ دستمال کاغذی علاوه بر رنگ های خنثی مثل سفید و کرمی دارد یک مدل دستمال هم وجود دارد مثل دستمال جیبی که رنگ آن متفاوت در رنگ های سبز و صورتی کمرنگ است، در این میان نگاهی هم به دستمال کاغذی عمده سافتلن نیز می اندازیم.

دستمال کاغذی لارج معمولاً پس از یکی دو قطر آب که بر روی دستمال می ریزد نمناک نمی شود و به اصطلاح به و وارفته نمی شود دستمال کاغذی لارج سه بعدی و لایه های آن زیاد و ضخامت بالایی دارد و زودی خیس نمی شود و بسیار عالی و با کیفیت است.

دستمال کاغذی برای تمیز رویه میز عسلی و غیره همچنین برای تمیزی صورت مفید و بیشتر در اماکن عمومی مثل اداره ها، بیمارستان ها، منازل مسکونی، مجالس ختم و عروسی ها و اماکن دیگر کاربرد دارد.

خرید انواع دستمال کاغذی عمده

خرید انواع دستمال کاغذی عمده برای خرید دستمال کاغذی به صورت عمده شما می توانید با مراجعه به شرکت های تولید محصول را از خود شرکت تولید کننده به صورت عمده و کلی محصول خود را خریداری کنید یا اگر دستمال کاغذی بسته بندی شده در بسته های متنوع در انواع مختلف نیاز دارید می توانید با مراجعه سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای خرید خود را انجام دهید.

همچنین قیمت دستمال کاغذی به دلیل تنوع زیاد آن از نظر جنس و سایز در قیمت های متفاوت و بسیار مناسب به بازار عرضه می شود و بیشتر مکان ها و فروشندگان دستمال کاغذی را به قیمت خود کارخانه تولیدی می فروشند. ضمناً خرید عمده دستمال کاغذی به نسبت خرید تکی جعبه های مکعبی به صرفه تر است. بسته بندی دستمال کاغذی ها به صورت رولی و ورقه ای است که هر کدام قیمت مورد نظر خود را دارد.

6

  1. دستمال کاغذی از نظر رنگ، شکل، سایز، مدل تفاوت های زیادی دارد و یکی از وسایل بهداشتی و پاکیزگی است که در همه اماکن مخصوصا منازل مهم ترین وسیله است

  2. سلام وقت بخیر
    بسبار خوب و سفید و نسبتا ضخیم و کیفیت خوب..به صرفه و قیمت مناسب..برای مهمانی و خانواده پر جمعیت عالی است .من در جای دیگه قیمت کردم خیل یگرونتر بود ولی داخل این سایت قیمتش خیلی مناسب بود حتی از قیمت روی بسته بندی هم مناسبتر میدادن ممنونم

  3. با سلام و خسته نباشید خدمت تولید کننده محترم با توجه به خواص بی شمار …. به همه عزیزان توصیه می کنم این ماده را در سبد غذایی خود قرار داده و جهت حفظ سلامت خود و عزیزانشان حتما به صورت مرتب و همیشگی از آن استفاده کنند با سپاس از سایت خوبتون

  4. سلام وقت به خیر
    من خیلی راضی بودم از انتخاب این سایت برای خرید و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.
    ضمن این که علاوه بر خرید، مطالب خوب و مفیدی در سایت وجود داشت که اطلاع از اون برای شناخت کالا بسیار لازم هست و این مطالب برای من بسیار جذاب بود

  5. دستمال کاغذی از نظر رنگ، شکل، سایز، مدل تفاوت های زیادی دارد دستمال کاغذی یکی از وسایل بهداشتی و پاکیزگی است وجود دستمال کاغذی در همه اماکن مخصوصا منازل مهم ترین وسیله است چرا که برای تمیز کردن مکانی استفاده از دستمال کاغذی سریع ترین وسیله با دسترسی پر سرعت است.

  6. از اینکه محصولات تولیدی راه مستقیم از درب کارخانه ارسال می کنید ممنون و متشکر هستم و اطمینان دارم از قیمت‌های سایتتون چونکه من از سایت های دیگر هم قیمت گرفتم و مقایسه کردم با قیمت هایی که شما اعلام کرده بودید قیمت‌های اعلامی سایت شما بسیار پایین‌تر و همچنین کیفیت محصولات تون با توجه به قیمت اعلامی بسیار مناسب تر بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما