قیمت دستمال کاغذی اقتصادی تنو ایرانی

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی تنو که محصولی کاملا ایرانی می باشد بسیار ارزان تر از دیگر انواع دستمال کاغذی بوده و با بهترین قیمت و با بهترین کیفیت در بازار کشور به فروش می رسند.
دستمال کاغذی تنو دارای انواع مختلفی می باشد که یکی دیگر از انواع آن نیز دستمال کاغذی اقتصادی است.
این نوع دستمال کاغذی در واقع همان دستمال کاغذی نایلونی می باشد که تعداد برگ های دستمال در این بسته بندی ها زیاد بوده و این محصول بیشتر در نوع دولا تولید می شوند.
دستمال کاغذی اقتصادی به مدت زیادی در خانه و یا در مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و از قیمت پایینی در خرید و فروش برخودار می باشد.
این دستمال کاغذی ایرانی که با بهترین امکانات در کشور تولید می شود برای مصرف بسبار به صرفه بوده و همانند خرید عمده باعث جلوگیری از هزینه های اضافی می شود.

دستمال کاغذی اقتصادی تنو

ویژگی های دستمال کاغذی تنو

دستمال کاغذی تنو بسیار محبوب و مورد پسند بسیار یاز افراد می باشد.
کیفیت بالای آن برای تمامی افراد کاملا شناخته شده است.
این محصول دارای ویژگی هایی می باشد که به برخی از بهترین ویژگی های آن اشاره می نماییم:

  • بافت بسیار نرمی دارد
  • رطوبت را سریع جذب می کند
  • برای استفاده روی دست و صورت بسیار مناسب است
  • جایگزین مناسب برای بسیاری از دستمال های دیگر می باشد

این ویژگی ها و بسیاری از ویژگی های دیگر محبوبیت کالا را در بین افراد مختلف چه مرد و چه زن بسیار بالا برده و مخصوصا برای بانوانی که ذوستدار تمیزی هستند بسیار مناسب می باشند.

دستمال کاغذی اقتصادی تنو

قیمت دستمال کاغذی اقتصادی تنو در بازار

دستمال کاغذی اقتصادی به دلیل به صرفه بودن از تولید و فروش بالایی برخوردار می باشد.
این کالا بیشتر به قیمت عمده و حتی در برخی مواقع کمتر از آن به فروش می رسند.
کارخانه های تولیدی دستمال کاغذی تنو از جمله بهترین تولیدکنندگان دستمال کاغذی اقتصادی می باشند که بسیاری از دستمال کاغذی های رولی را نیز به این شکل تولید می نمایند.
در بازار ها و مراکز فروش مختلف کشور می توان به راحتی انواع بسته بندی های دستمال کاغذی اقتصادی تنو را مشاهده نموده و آن ها را خریداری کرد.
دستمال کاغذی تنو دارای بهترین و معتبر ترین نشان استاندارد می باشد که در تمامی بسته بندی ها موجود می باشد و خریداران به این نشان توجه ویژه ای نشان داده و کالای خود را باتوجه به آن خریداری می نمیاند.
برای اطلاع از جدیدترین قیمت این کالا نیز می توان به لیست قیمت کالا در سایت های معتبر مراجعه نمود.

دستمال کاغذی اقتصادی تنو

خرید و فروش اینترنتی دستمال کاغذی اقتصادی

بسته های دستمال کاغذی اقتصادی بیشتر در انواع 500 برگ تولید و بسته بندی شده و به بازار عرضه می گردند.
استفاده از این بسته های دستمال کاغذی بسیار مقرون به صرفه می باشد که می توان با استفاده از روش های مختلف خرید و فروش آن ها را تهیه نمود.
شرکت ها و فروشندگان معتبر و با سابقه در سایت های اینترنتی و فروشگاه های انلاین نیز محصول خود را به فروش می رسانند که می توان با مراجعه به این سایت ها کالای اقتصادی خود را تهیه نمود.
تنوع در بسته بندی این کالا و فروش آن با قیمت مناسب و سایت های آنلاین یکی از بهترین امتیازات برای فروش بالای محصول می باشد.
فروشگاه های آنلاین بسیاری از جمله دیجی کالا،بامیلو و بسیاری ازمعتبر ترین فروشگاه های آنلاین انواع مختلف دستمال کاغذی را در نوع اقتصادی و معموای به فروش می رسانند.
می توانید برای خرید مستقیم این کالا با قیمت ارزان به سایت های معتبر خرید و فروش مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما