قیمت انواع دستمال کاغذی جعبه ای چشمک

قیمت انواع فوم بهداشتی بانوان سی گل بالاتر از نمونه های بازار است. این امر البته به دلیل آن است که کیفیت این دستمال کاغذی جعبه ای بسیار بالاست. در تست هایی که از این محصول داشتیم مقاومت آن در برابر گلوله شدن با آب و جذب آن خیلی خوب ارزیابی شد.

اگر در حوزه سلولزی کمی کار کرده باشید حتما می دانید که قیمت دستمال کاغذی با بالا و پایین رفتن دلار ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی دارد. به هر حال خیلی از تیشویی که در صنعت دستمال کاغذی ایران استفاده می شود با دلار و از کشورهایی مانند ترکیه و آلمان خریداری می شود. با این حال ثابت نگه داشتن قیمت انواع دستمال کاغذی جعبه ای حتی به مدت یک ماه کاری دشوار است.

تعیین قیمت انواع دستمال کاغذی

  • کیفیت دستمال کاغذی
  • برند و شناخته بودن دستمال کاغذی
  • قدرت تبلیغات شرکت
  • وارداتی بودن مواد اولیه
  • استفاده از دستگاه های جدید

قیمت انواع دستمال کاغذی

این روزها برای آن که یک محصول به فروش برسد باید حسابی روی آن کار شود. در زمینه دستمال کاغذی هم از این قاعده مستثنی نیست. هر که از گذشته های دور تولید انواع مدل های مختلف در یک شرکت انجام میشد، اما امروزه این کار بسیار حرفه ای تر و روی حساب و کتاب انجام می شود. سوال اصلی آن است که انواع دستمال کاغذی بازار کدام است؟

انواع دستمال کاغذی در بازار

  1. دستمال کاغذی جعبه ای (100 برگ، 200 برگ، 300 برگ و …)
  2. دستمال حوله ای
  3. دستمال کاغذی فله ای
  4. دستمال کاغذی رولی
  5. دستمال کاغذی جیبی

فوم بهداشتی بانوان بتادین مختلف همواره سعی می کنند که با چند برند مختلف در بازار حضور داشته باشند تا سهم بیشتری را از آن خود کنند. قیمت انواع دستمال کاغذی هم بر اساس همین تعیین می شود. اگر می خواهید تجارت محصولات سلولزی را شروع کنید می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین قیمت را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما