فروش عمده دستمال کاغذی بیتا با ارزانترین قیمت

مواد اصلی تشکیل دهنده ی فوم بهداشتی بانوان سی گل می باشند. دستمال کاغذی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این محصول پرکاربرد که امروزه در کیفیت ها و برندهای متفاوتی در بازار وجود دارند طی مراحی از چوب درختان تولید می شوند. کارخانه ی تولید دستمال کاغذی طی فرآیندی چوب و پوسته ی درختان را به خمیر تبدیل کرده و بعد از گذراندن چند مرحله در نهایت دستمال تولید می شود. امروزه برندهای مختلف این محصول در بازار به فروش می رسند. فروش عمده دستمال کاغذی بیتا با بهترین کیفیت و نصف قیمت بازار در فروشگاه اینترنتی این محصول انجام می شود.

فروش عمده دستمال کاغذی بیتا با ارزانترین قیمت

فروش عمده دستمال کاغذی بیتا در تهران

فروش عمده دستمال کاغذی بیتا در تهران

دستمال کاغذی یک محصول پرکاربرد در خانه و بیشتر مکان ها می باشد. مصرف زیاد این محصول باعث تولید انبوه سالیانه ی آن شده است. دستمال کاغذی در انواع طرح دار و ساده، معطر و بدون بو و در سایزهای مختلف ساخته و وارد بازار می شود.

امروزه طرح های جدیدی از دستمال کاغذی تولید می شود. دستمال های توالت، پذیرایی و جیبی نمونه هایی از این محصول هستند که به شکل های رولی، جعبه ای و غیره وارد بازار می شوند. این محصول بسته به نوع کیفیت و مدل آن قیمت گذاری می شود.

فروش عمده دستمال کاغذی بیتا در تهران با قیمت مناسب و میفیت بالا انجام می شود. برای خرید دستمال کاغذی ارزان بیتا می توانید به سایت معتبر اینترنتی این محصول مراجعه کنید.

پخش عمده محصولات بهداشتی و دستمال سلولزی در بازار

پخش عمده محصولات بهداشتی و دستمال سلولزی در بازاردر طی فرایند تولید دستمال کاغذی مواد گیاهی و سلولزی به خمیر حاصل از چوب اضافه می کنند و طی مراحل بهداشتی این محصول را تولید می کنند. مواد اولیه ی به کار رفته در این محصول کیفیت آن و نیز نرمی و لطافت دستمال را تعیین می کند.

دستمال های کاغذی در هر مکانی به چشم می خورد و یک وسیله ی بسیار کاربردیست. در مواقع سرماخوردگی یا بعد از خوردن غذا در رستوران از دستمال کاغذی برای پاک کردن دهان یا بینی خود استفاده می کنیم بنابراین بهداشتی بودن این محصول اهمیت ویژه ای دارد تا میکروب وارد بدنمان نشود.

تولید دستمال کاغذی زیر نظر وزارت بهداشت می باشد و مهر تایید بهداشت را پشت هر جعبه ی دستمال کاغذی می توانید ببینید. اکثر کارخانه های این محصول مجهز به آزمایشگاه آکرودیته می باشند. محصولات سلولزی و بهداشتی باید در مکان مناسب و بهداشتی نگهداری شود.

پخش عمده محصولات بهداشتی و دستمال سلولزی در بازار با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب انجام می شود.

نرخ روز دستمال کاغذی بیتا در بازار

نرخ روز دستمال کاغذی بیتا در بازاردر قدیم بیشتر از فوم بهداشتی بانوان بتادین استفاده می شد اما بعد ها با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های پیشرفته دستمال کاغذی تولید و وارد بازار شد. دستمال های پارچه ای به دلیل انتقال میکروب و ویروس و استفاده ی چندین باره بهداشتی نمی باشند. اما دستمال های کاغذی یک بار مصرف هستند و بعد از استفاده ی هر برگ دور انداخته می شوند.

این محصول به صورت بسته بندی پلاستیکی و یا در جعبه های کاغذی با چاپ های شیک و زیبا در بازار موجود می باشند. بعضی از رستوران ها یا تالار ها به صورت مستقیم از تولیدی سفارش دستمال می دهند. چاپ روی این دستمال ها به نام آن هتل یا تالار می باشد و معمولا به طور عمده سفارش داده می شود.

دستمال کاغذی جعبه ای که در فروشگاه ها دیده می شود در انواع دویست برگ و سیصد برگ بسته بندی می شوند. یا بصورت رولی برای توالت یا مصارف دیگر وجود دارند. قیمت این محصول بسته به کیفیت و اندازه ی آن متفاوت می باشد. نرخ روز دستمال کاغذی بیتا در بازار نسبت به کیفیت آن بسیار ارزان و مناسب می باشد.

نمایندگی دستمال کاغذی بیتا در استان البرز

نمایندگی دستمال کاغذی بیتا در استان البرز انواع دستمال در کارخانه ی دستمال کاغذی تولید و به بازار عرضه می شود. چاپ روی جعبه ی دستمال به نام برند شرکت تولید کننده در طراحی زیبا می باشد. این دستمال کاغذی معمولا برای پذیرایی استفاده می شود. نوعی دیگر این محصول در سایز بزرگ تر با طرح های شکیل و زیبا وجود دارند برای روی سفره در مهمانی کنار بشقاب هر فرد می گذارند.

برند های هر دستمال ممکن است کیفیت های متفاوتی داشته باشند استفاده از الیاف سلولزی در دستمال باعث نرمی و لطافت آن می شود. برند بیتا یکی از محبوب ترین نوع دستمال کاغذی در کشور می باشد.

نمایندگی دستمال کاغذی بیتا در استان البرز با پخش این محصول به سایر فروشگاه ها و شهرها از بزرگترین تولیدی های این برند در کشور می باشد. قیمت دستمال کاغذی بیتا در انواع مختلف آن در سایت فروش آنلاین این محصول درج شده است.

خرید دستمال کاغذی بیتا مستقیم از شرکت به صورت عمده

خرید دستمال کاغذی بیتا مستقیم از شرکت به صورت عمده دستمال کاغذی باید دارای ضخامت خاصی باشد بعضی از نوع بی کیفیت این محصول بیش از حد نازک هستند و زبری خاصی دارند اما دستمال کاغذی بیتا در ضخامت استاندارد و طرح های زیبا تولید می شود. دستمال های عطری و رنگی مخصوص پذیرایی می باشند.

بعضی از جعبه های دستمال کاغذی دو رنگ چیده شده اند. معمولا در رنگ های زرد و سفید یا صورتی کم رنگ. تنوع دستمال بیتا در تولید انواع دستمال طرح دار و ساده بالا می باشد.

پخش دستمال بیتا باکیفیت بالا و تولید شده از فرآیندی بهداشتی و استاندارد به سایر استان ها و مراکز فروش دستمال کاغذی انجام می شود. خرید دستمال کاغذی بیتا مستقیم از شرکت به صورت عمده از نظر هزینه بسیار مناسب و برای مشتری به صرفه می باشد.

تولید کننده انواع دستمال کاغذی در بهترین طرح ها

تولید کننده انواع دستمال کاغذی در بهترین طرح هابرندهای مختلف دستمال کاغذی وجود دارند. دستمال کاغذی سافتلن یکی از برندهای معتبر و با کیفیت بالای این محصول می باشد که انواع دستمال با کیفیت در طرح های زیبا و متنوع تولید و به بازار عرضه می کند.

رنگ دستمال کاغذی اکثرا سفید می باشد. اما نمونه های طرح دار و رنگی آن نیز موجود می باشد. برند بیتا نیز یکی از تولید کننده انواع دستمال کاغذی در بهترین طرح ها می باشد. طرح روی دستمال معمولا گل های زیبا و یا اگر مخصوص مراسم عزاداری باشد در طرح های مخصوص این مراسمات چاپ می شود.

کارخانه دستمال بیتا با رعایت بهداشت و اصول تولید یک دستمال مرغوب و با کیفیت از بزرگ ترین کارخانه های این محصول در کشور می باشد. برای خرید هر نوع دستمال کاغذی به صورت عمده یا خرده به فروشگاه های معتبر آنلاین و غیرحضوری این محصول مراجعه کنید و دستمال کاغذی با طرح و مدل مورد نظر خود را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه درب منزل دریافت کنید.

6

  1. دستمال کاغذی بیتا در هر مکانی به چشم می خورد و یک وسیله ی بسیار کاربردیست. در مواقع سرماخوردگی یا بعد از خوردن غذا در رستوران از دستمال کاغذی برای پاک کردن دهان یا بینی خود استفاده می کنیم

  2. سلام وقت بخیر
    چرا اینقدر کیفیت دستمال کاغذی های بیتا پایین اومده؟ دستت رو که خشک میکنی همه پودر میشه و میچسبه به دستت.واقعا حیف پول! اصلا انتظار نداشتم از محصولات بیتا که اینقدر بی کیفیت شدند .من در مقدار زیاد هم سفارش دادم کاش امکان مرجوع کردن هم داشت تا پس میفرستادم

  3. سلام تصمیم به خرید محصولات شما دارم اگر امکان دارد آدرس نمایندگی های فروش خود را به همراه قیمت محصول قرار دهید و لطفا بفرمایید برای ثبت سفارش عمده پر کردن فرم اطلاعات که در سایتتون قرار داره ضروری است یا می توانم از طریق سایر راه های ارتباطی با شما اقدام کنم؟

  4. با سلام و درود فراوان از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار راضی بودم به بازدیدکنندگان پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما خرید کنند. من بعد از سفارش محصول از سایت شما و تحویل به موقع آن مطمئن شدم که میتوانم محصول رو در بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت از شما تهیه کنم

  5. سلام و خسته نباشید دستمال کاغذی یک محصول پرکاربرد در خانه و بیشتر مکان ها می باشد. مصرف زیاد این محصول باعث تولید انبوه سالیانه ی آن شده است. دستمال کاغذی در انواع طرح دار و ساده، معطر و بدون بو و در سایزهای مختلف ساخته و وارد بازار می شود.

  6. ضخامت هر برگ دستمال کاغذی بیتا به چه صورت است و اگر لطف کنید سایز دستمال کاغذی تعداد برگ هایی که در هر جعبه دستمال کاغذی قرار داده شده را اعلام کنید ممنون میشم من تا حالا از مارک بیتا خرید نداشتم و نمیدونم کیفیت و قیمت این محصول به چه صورت هستش اگر این اطلاعات را در واتساپ برام بفرستید ازتون بسیار سپاسگزارم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما