خرید نوار بهداشتی کوچک با نازلترین قیمت

امروزه،خرید نوار بهداشتی کوچک، نسبت به گذشته، افزایش پیدا کرده است. این محصول، به سبب داشتن جنس خوب، باعث بروز حساسیت نشده و همچنین، از قدرت جذب بالایی نیز، برخوردار است. به همین علت، مورد پسند مصرف کنندگان بسیاری می باشد. امکان سفارش نوار بهداشتی کوچک، به صورت عمده و مستقیم، با قیمت ویژه و ارزان و به صورت آنلاین، برای تمامی خریداران، در سراسر کشور فراهم شده است و مشتریان، می توانند به راحتی، این محصول را با کمترین هزینه از وب سایت ما، خریداری نمایند.

خرید نوار بهداشتی کوچک با نازلترین قیمت

انتخاب درست نوار بهداشتی متناسب با نیاز شما

انتخاب درست نوار بهداشتی متناسب با نیاز شما

نوار بهداشتی‌ها، در انواع مختلفی تولید و ارائه شده و بانوان، می توانند متناسب با نیاز خود، انتخاب های متفاوتی داشته باشند. انواع نوار بهداشتی، در سایز های کوچک، بزرگ، بال دار، بدون بال و با قدرت جذب متفاوت تولید می شوند.

نوع بال دار این محصول، مناسب افرادی است، که تحرک زیادی داشته و به خاطر چسب قوی تعبیه شده در زیر نوار بهداشتی، به خوبی به لباس زیر می چسبند و در اثر راه رفتن و تحرک زیاد فرد، جدا نشده و بسیار عالی می باشند. نوار‌های بهداشتی که قدرت جذب خون کمتری دارند، لازم است، در مدت زمان کوتاه تری نسبت به نوار هایی با جذب بالا، تعویض شوند. بانوان، با توجه به میزان خونریزی خود، می توانند این محصول را با جذب بالا یا با جذب کمتر، مصرف نمایند. نوار های بهداشتی، در ابعاد گوناگون بزرگ، متوسط و کوچک تولید شده و مناسب سایز ها و سنین مختلف باشند. نوار‌های بزرگ، مناسب بانوانی است، ک علاوه بر سایز بزرگ اندام خود، خونریزی بیشتری در دوران پرودی تجربه می کنند، همچنین بهتر است، از این نوع نوار بهداشتی، شب ها، هنگام خواب استفاده کنیم؛ بزرگ بودن این محصول، کمک می کند، لکه ها، هنگام دراز کشیدن به لباس زیر نفوذ نکنند. نوار‌های بهداشتی کوچک نیز، با داشتن قدرت جذب بالا، به سبب این که، از روی لباس مشخص نیستند، بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

صادرات نوار بهداشتی کوچک به کشورهای همجوار

صادرات نوار بهداشتی کوچک به کشورهای همجوار صادرات نوار بهداشتی کوچک، به کشورهای همجوار، به سبب کیفیت خوب این محصول و همچنین قیمت مناسب و ارزان آن، مورد استقبال مشتریان خارجی نیز می باشد، از این رو صادرات نوار‌ها، سود خوبی برای تولید کنندگان به ارمغان می آورند.

شکوه، از بهترین برند‎های تولیدی نوار بهداشتی رنگی می باشد، که در مدل های بال دار، بدون بال، مسافرتی، روزانه و شبانه تولید شده و همچنین، با طراحی انواع نوار بهداشتی ضد التهاب و حساسیت، کالا خود را از دیگر محصولات مشابه، متمایز کرده است. در واقع، این کارخانه، از برترین برند های معتبر کشور ماست، که به علت کیفیت بالا، توانسته است، رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید.

19

  1. امروزه خرید در بستر اینترنت بسیار متداول بوده به علت مزایای بسیاری از جمله صرفه جویی در وقت و هزینه. بسیار جای خوشحالی است که سایت شما نیز این امر را محقق نموده و به نیاز مشتریان متناسب با زمان پاسخگو است.

  2. سلام وخسته نباشید
    نوار بهداشتی باید بدون حساسیت بوده از قدرت جذب بالایی نیز، برخوردار باشد و تمتچام این موارد باید رعایت شود.

  3. سلام و خسته نباشید در کنار تمام ماک های که باید این کلا داراباشد با قیمت مناسبیم داشته باشه تا تمام افراد توان تهیه آن را داشته باشند

  4. سلام و وقت بخیر … محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست و با توجه به کیفیت مطلوب بستر ساز صادرات در این حوزه شده … تاجران و دست اندر کاران این بخش می توانند اقدام سرمایه گذاری در معرفی بیشتر این محصول و کسب بازار و سود از راه فروش دلاری بدست بیاورند. تمام تلاش تولید کننده محترم در جهت ارتقا ی بهره وری عوامل و منابع تولید برای در پیش گرفتن استراتژی صرفه جویی در منابع و معطوف به رقابت پذیری کشور در این طبقه بندی از محصولات خواهد شد.

  5. با درود بی پایان خدمت شما تولید کننده عزیز و بزرگوار با توجه به وضیعت نا پایدار بازار و وجود دلالان و واسطه های فراوان سبب شده است تا قیمت ها شکل سینوسی به خود گرفته و اغلب شکل صعودی داشته باشد از شما به دلیل عرضه ی مستقیم این محصولات بهداشتی با کیفیت کمال تشکر را دارم خدا قوت

  6. در روز های آخر به دلیل خونریزی کم استفاده از نوار بهداشتی کوچک بسیار مناسب است و جنس این نوار بهداشتی ها بسیار خوب است

  7. سلام وقت بخیر
    قبلا بسته‌بندی تکی پدها رنگی و بسیار زیبا بود که در این بسته خیلی بدرنگ و بدشکل شده، اما کیفیت تفاوتی نکرده و همونطور ضد حساسیت بدون عطر و چسب خیلی قوی است من از خریدم راضی بودم پیشنهاد میکنم خرید کنید چون قیمتش الان خیلی مناسبتر شده میصرفه

  8. سلام و خسته نباشید. نوار بهداشتی که خواهرم از سایت شما سفارش داده خیلی بزرگ و خوب بودن کمک کرد لکه ها، هنگام دراز کشیدن به لباس زیر نفوذ نکنند.

  9. سلام خدمت شما
    این محصول بی شک یکی از محصولات بود که باجذب با ولطافت بالای ان رضایت منو خیلی خیلی جلب کرد

  10. سلام من کاسب هستم و از این نوار های بهداشتی موجود در سایت خرید میکنم چون مصرف کننده زیاد داره

  11. برای خرید آنلاین و غیر حضوری چه کارز باید انجاگ بدیم ؟ برای تضمین كيفيت محصولاتتون چه راهی وجود داره؟

  12. من یک داروخانه دارم و نیاز دارد که محصولات را به صورت عمده از تو خرید کنم برای اینکه بتونم به راحتی دسترسی به سایت شما داشته باشم و خریدم رو به صورت عمده انجام بدم باید چه اقداماتی را انجام بدم و اینکه شما در ماه چه مقدار از این محصولات را میتونید برای من تامین کنید و قیمت هاتون به چه صورت است؟

  13. من از سایتتون خرید کردم و بخاطر مشتری مداری و کیفیت خوب محصولاتتون مشتری سایتتون شدم.

  14. با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    ممنونم از توضیحات مفیدتون.
    تشکر از مجموعه خوبتون جهت تولید و فروش نوار بهداشتی کوچک مرغوب و عالی، و با نازلترین قیمت.
    خرید از این سایت رو به همه پیشنهاد میکنم.

  15. من از سایتتون خرید کردم و واقعا محصولاتتون خوب و با کیفیت بودن متشکرم ازتون و به همه پیشنهادش می کنم.

  16. سلام در مورد نگهداری و تاریخ انقضا و لیست قیمت هاتون سوال داشتم میشه به چه صورت می تونم سوالم رو مطرح کنم . لطفا جواب بدید ممنون میشم

  17. سلام برشما فرم خرید را براي شما پرکردم و فرستادم با توجه به اینکه زمان کمی دارم لطفا در اسرع وقت اطلاع دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما