خرید نوار بهداشتی فله ای مستقیم از کارخانه

خرید نوار بهداشتی فله ای، نوار بهداشتی، نوعی پنبه های بهداشتی پرس شده هستند که یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیاز زنان و دختران در دوران قاعدگی می باشد. این نوار ها با بهداشتی ترین مواد و وسایل تهیه و به بازار عرضه می شوند. در ادامه ی این مطلب اطلاعات کامل و جامع تری درباره نوار بهداشتی به شما خواهیم داد.

خرید نوار بهداشتی فله ای مستقیم از کارخانه

بهترین نوع نوار بهداشتی برای صادرات

بهترین نوع نوار بهداشتی برای صادرات

نوار های بهداشتی از پنبه های کامل تمیز تهیه می شوند، این پنبه ها پرس شده و سپس به صورت یک نوار نسبتا ضخیم تولید می شوند. نوار بهداشتی یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز زنان و دختران بالای سیزده سال است. نوار های بهداشتی انواع مختلفی دارند برای مثال نوار بهداشتی ساده، نوار بهداشتی مشبک، نوار بهداشتی بالدار و.. و هر کدام از آنها سایز های متخلفی دارند.

بهترین نوع نوار بهداشتی، نوار بهداشتی ساده است زیرا این نوع نوار از داشتن هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند و بسیار با کیفیت است. این نوار ها انواع مختلفی دارند و هر کدام سایز و اندازه و همچنین مارک به خصوص خود را دارند.

یکی از انواع این نوار ها نوار های شبانه می باشند که مخصوص استفاده در شب است. این نوار ها به گونه ای تولید شده اند که بزرگتر و حجم بیشتری نسبت به نوار های معمولی دارند. نوار بهداشتی دایموند پنبه ریز از بهترین و مرغوب ترین نوار بهداشتی های موجود در بازار هستند که امروزه خریداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند.

عرضه بی واسطه نوار بهداشتی فله ای با کیفیت

عرضه بی واسطه نوار بهداشتی فله ای با کیفیت نوار های بهداشتی در کارخانه های معروف و با دستگاه های پیشرفته و بهداشتی تولید و سپس به صورت لایه لایه در بسته بندی های بسیار زیبا و تمیز به بازار های موجود در سراسر کشور عرضه می شوند. این محصول پس از تولید در تمامی مناطق کشور توزیع می شوند و شما می توانید در هر منطقه ای که سکونت دارید این محصول را خریداری کرده و استفاده نمایید.

عرضه بی واسطه نوار بهداشتی امروزه بسیار افزایش یافته است، زیرا با افزایش یافتن جمعیت نیاز های مردمی بیشتر و بیشتر می شود به همین دلیل تولید کنندگان در تلاش اند تا بتوانند تولیدات خود را به دو برابر برسانند. قیمت این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه این محصول را خریداری کنید.

شما می توانید نوار های بهداشتی را از مغازه های بهداشتی خریداری کنید اما توصیه می شود از بازار های معتبر و معروف خریداری کنید، تا محصول با کیفیت و مرغوب خریداری کرده باشید.

9

  1. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز سایت
    ضمن تشکر فراوان از پیگیری فراوان تون بابت ارائه بهترین خدمات از این سایت عالی من خودم همیشه به این سایت سر می زنم چون هم مطالب بسیار عالی نوشتن و هم قیمت محصولات خوب هست. فقط ای کاش مقدار قیمت را در سایت میزاشتین تا خیلی راحت می تونستیم محصولات از سایت شما بخریم.

  2. سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید.

  3. سلام وقتتون بخیر برای برقراری ارتباط مستقیم با تامین کنندگان این محصولات بهداشتی با کیفیت جهت شروع صادرات به حوزه خاورمیانه به خصوص کشور عراق از چه طریقی باید اقدام کرد ؟ و این که برای شروع همکاری چه شرایطی دارید ممنون میشم پاسخ بدهید ممنون از سایت خوبتون موفق و موید باشید

  4. سلام وقت بخیر
    پلاستیکی که برای کاور پد استفاده شده خیلی نازکه و زمانی که میخوای جداش کنی پلاستیک از چسب جدا نمیشه و پاره میشه گفت از هر ده دونه پد سه تاش خراب میشه و نمیشه استفاده کرد متاسفانه نمیدونم چرا جنس بی کیفیت این همه پیام خوب داره

  5. سلام . من میخوام به صورت فله ای نوار بهداشتی خریداری کنم. برای اینکار چطور باید سفارش بدم؟ فقط امیدوارم کیفیت خوبی داشته باشید.

  6. سلام نوار های بهداشتی از پنبه های کامل تمیز تهیه می شوند، این پنبه ها پرس شده و سپس به صورت یک نوار نسبتا ضخیم تولید می شوند. نوار بهداشتی یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز زنان و دختران بالای سیزده سال است

  7. از این که تونستم سایتی پیدا کنم که محصول مورد نظر ما رو مستقیم است درب کارخانه برای ارسال می کنم بسیار خوشحال شدم و خیلی ممنون از اینکه این اطلاعات رو در روی سایت خودتون قرار دادید تا من به راحتی بتونم سایت شما را پیدا کنم و محصولات بهداشتی را مستقیماً از درب کارخانه خرید کنم و همچنین در پایان از کارشناسان فروش تا اینکه با سر و حوصله به سوالات من جواب‌دادن بسیار تشکر و سپاسگزاری می کنم.

  8. سلام فروشتون فقط از طریق سایته یا فروش حضوریم دارین؟ آدرستونم لطفا تو سایت قرار بدین.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما