خرید نوار بهداشتی شب مستقیم از کارخانه

نوار بهداشتی، کالایی بهداشتی و ضروری برای دوران عادت ماهیانه خانمها می باشد. و در اندازه های گوناگون و جنس های متفاوتی تولید شده و روانه بازار می شود. نوار بهداشتی شب؛ نیز یکی از انواع نوار بهداشتی می باشد که به دلیل استفاده شدن طولانی مدت هنگام شب، بهتر است اندازه و پهنای و نیز جذب بالاتری داشته باشد. بهترین روش برای خرید نوار بهداشتی شب با قیمت ارزان و عمده، تهیه مستقیم آن از کارخانه می باشد.

خرید نوار بهداشتی شب مستقیم از کارخانه

آشنایی با انواع نوار بهداشتی با قدرت جذب متفاوت

آشنایی با انواع نوار بهداشتی با قدرت جذب متفاوت

نوار بهداشتی جزو پر مصرف ترین لوازم بهداشتی مخصوص خانمها می باشد. این محصول در اندازه های مختلف و با قدرت جذب متفاوت ساخته می شود. برندهای مختلفی نیز در کشور ما به تولید نوار بهداشتی مرغوب مشغول هستند مانند برند سافتکس. انواع نوار بهداشتی با میزان جذب متفاوت، برای استفاده در روز یا شب و یا روزهای اول یا آخر دوره ی قاعدگی ساخته شده اند.

به طور مثال یک نوار بهداشتی با قدرت جذب بالا بیشتر مناسب روزهای اول قاعدگی و نیز استفاده در شب می باشد. قدرت بالای جذب در این محصول سبب می شود که سطح نوار خشک بماند و جلوی حساسیت ها و انواع عفونت ها گرفته شود. در واقع اصلی ترین خصوصیت یک نوار بهداشتی مرغوب این است که توانایی جذب بالای خون را در زمانی اندک و کوتاه داشته باشد. خون جذب شده توسط نوار بهداشتی بهتر است در لایه های آن کامل محفوظ بماند.

در غیر این صورت هنگام فشار و یا نشستن دوباره به سطح نوار برمی گردد و فرد احساس ناخوشایند خیسی خواهد کرد. میزان جذب کم نوار بهداشتی خصوصا هنگام شب سبب برگشت خون و ناراحتی فرد شده و باعث آلوده شدن لباس به خون می شود. همچنین جذب پایین پد بهداشتی باعث بروز مشکلات پوستی، آلرژی و نیز انواع عفونت های قارچی و باکتریایی می شود.

به همین دلیل خرید یک نوار بهداشتی با قدرت جذب خوب و بر اساس نوع استفاده و نیاز فرد، بسیار حائز اهمیت است و جلوی بروز بسیاری از مشکلات را می گیرد. لازم به ذکر است که برای اطلاع از میزان و قدرت جذب نوار بهداشتی، به تعداد قطره هایی که روی نوار کشیده می شود مراجعه کنید. تعداد قطره های بالاتر به معنی جذب بالاتر است و بالعکس.

سفارش نوار بهداشتی شب با کیفیت

 سفارش نوار بهداشتی شب با کیفیت خرید یک نوار بهداشتی با کیفیت و با جذب خوب هنگام شب، یکی از دغدغه های مهم خانم ها می باشد. محصولی که در هنگام شب استفاده می‌شود باید اندازه مناسبی داشته باشد، جذب بالایی داشته و نیز حجم زیادی از خون را جذب کند. برای سفارش نوار بهداشتی شب با کیفیت و مرغوب پیشنهاد می کنیم به مراکز عمده فروش این محصول مراجعه کنید،

زیرا آن ها نوار بهداشتی شب درجه یک را به قیمت مناسب و ارزانی به دست شما خواهند رساند.

10

  1. نوار بهداشتی شب یکی از انواع نوار بهداشتی می باشد که به دلیل استفاده شدن طولانی مدت هنگام شب بهتر است اندازه و پهنای و نیز جذب بالاتری داشته باشد

  2. سلام من از سایت شما خرید انجام دادم اما هنوز به دستم نرسیده لطفا پیگیری کنید.

  3. با عرض درود و خدا قوت خدمت شما تولید کننده عزیز برای تهیه مستقیم و حضوری این محصول بهداشتی در تیراژ بالا به چه شکل باید اقدام کرد؟ و این که در خرید عمده تخفیف هم میدید؟ ممنون میشم پاسخ بدید سپاس بی نهایت از شما و پشتیبانی سایت خوبتون سر بلند و پیروز باشید.

  4. استفاده از این محصول بهداشتی بسیار توصیه می شود چون جذب بالایی دارد و از نشت خون به لباس جلوگیری می کند و در طول شب با خیال آسوده می توانیم بخوابیم

  5. سلام وقت بخیر و خسته نباشید
    از این پد قبلا هم استفاده کرده بودم و راضی بودم اما این فروشگاه حتی از قیمت روی جلد هم قیمتش کمتره . روی جلد قیمت ۱۹۸۰۰ بود اما اینجا به جای اینکه تخفیف داشته باشه ۵.۶ تومن هم ارزونتر بود ولی متاسفانه سقف ثبت سفارش داشت و نمیشد از یک تعدادی بیشتر سفارش داد

  6. سلام. نوار بهداشتی هایی که بی کیفیت هستند باعث بروز مشکلات پوستی، آلرژی و نیز انواع عفونت های قارچی و باکتریایی می شوند.

  7. سلام به شما نوار بهداشتی شب؛ نیز یکی از انواع نوار بهداشتی می باشد که به دلیل استفاده شدن طولانی مدت هنگام شب، بهتر است اندازه و پهنای و نیز جذب بالاتری داشته باشد. بهترین روش برای خرید نوار بهداشتی شب با قیمت ارزان و عمده، تهیه مستقیم آن از کارخانه می باشد.

  8. برندهای که شما بر روی سایتتان قرار دادید بسیار برندهای معتبر و مشهور هستند و همه افراد به دنبال خرید این محصولات از سایت های اینترنتی هستند بهتره که در سایت های دیگه و یا از طریق پیج اینستاگرام نیز تبلیغات خودتون رو انجام بدید تا بتونید محصولاتتون رو سریع تر و با حجم بیشتری به فروش برسانید و از اینکه این همه صبوری به خرج میدید و جواب سوالات مشتری‌های خودتان را می دید بسیار ممنون و سپاسگزار هستم

  9. سلام محصولاتی که تو سایت گذاشتین موجودن؟ قیمتشونم لطفا تو سایت درج بفرمایید.

  10. تو خرید این محصول شک نکنید، عالیه من خریدم و راضیم پیشنهاد می کنم شما هم خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما