قیمت عمده نوار بهداشتی ارزان

قیمت نوار بهداشتی عمده به نسبت دیگر انواع مختلف این کالا بسیار مناسب می باشد به این خاطر که گاهی اوقات فروشندگان بر روی نرخ فروش عمده این کالا تخفیفاتی را در نظر می‌ گیرند و همین امر موجب کاهش قیمت‌ این محصولات می‌ گردد. به‌ طور کلی باید بدانید که نوار بهداشتی یکی از مهمترین ملزومات برای بانوان می باشد که خرید آن با قیمت ارزان می‌ تواند خریدی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی باشد بنابراین خرید از این مرکز نیز از لحاظ اقتصادی به صرفه تر می گردد.

قیمت عمده نوار بهداشتی ارزان

بررسی مدل های محبوب نوار بهداشتی

بررسی مدل های محبوب نوار بهداشتی

از مدل های محبوب نوار بهداشتی می‌ توان به نوار بهداشتی ضد حساسیت اشاره نمود این کالا با استفاده از پودرهای جاذب مرغوب تهیه می شوند و برای پوست ایجاد حساسیت نمی نمایند و همین یک مزیت بزرگ برای این کالا می باشد. معمولاً نوار بهداشتی ها با برندهای متفرقه با استفاده از پودرهای جاذب نامرغوب و حساسیت‌ زا تهیه می‌ شوند به همین خاطر برای پوست ایجاد حساسیت نموده و جوش های پوستی ایجاد می کنند.

در میان انواع مختلف این کالا نوار بهداشتی بال دار نیز طرفداران زیادی دارد به این خاطر که در کناره های خود دارای دو قسمت جداگانه بوده که بر روی لباس زیر بانوان می چسبد و سبب تمیز ماندن لباس زیر می گردد. این نوع کالاها دارای چسب های بسیار محکم هستند که به راحتی کنده نشده و جزو محبوب ترین نوع این محصولات می باشند.

این کالاها در سایز های مختلف می باشند که برای تمامی بانوان با تمامی سایز ها اندازه بوده و گزینه مناسبی برای خرید می باشند این نوع کالاها توسط دستگاه های مجهز و مدرن به صورت کاملا مکانیزه و بدون دخالت دست تولید می‌شود بنابراین از لحاظ بهداشتی بودن نیز کاملا قابل اطمینان می باشند و بر روی آنها مهر تاییدیه اداره بهداشت نیز درج شده است.

خرید مرغوب ترین انواع نوار بهداشتی عمده

خرید مرغوب ترین انواع نوار بهداشتی عمده خریداران و متقاضیان نوار بهداشتی می‌ توانند برای خرید مرغوب ترین انواع نوار بهداشتی عمده به این مرکز فروش مراجعه نموده و محصولات مورد نظر خود را به صورت کلی و با قیمت مناسب تهیه نمایند. دلیل ارزان بودن نوار بهداشتی در این فروشگاه خرید مستقیم و بدون واسطه این کالا از شرکت‌ های تولید کننده می باشد که حذف واسطه ها و دلالان و حذف برخی هزینه‌های اضافی دیگر موجب کاهش قیمت این محصولات شده است.

به طور کلی باید بدانید که برترین کالا از برندهای معروف هستند که در شرکت‌ های آن ها تمامی فرآیند تولید محصولات با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود این شرکت‌ ها با جدیدترین تجهیزات توانستند حجم بالایی از این کالا در کمترین زمان ممکن تولید نموده و برای فروش روانه بازار نمایند و از این طریق پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشند.

3

  1. سلام وقت بخیر
    جنسش خوب و لطیف ولی متاسفانه پهنای کم و خیلی باریکه حداقل باید دو طرف لباس رو بپوشونه از نظر پهنا منظورمه ولی اینجور نیست در این زمینه پنبه ریز بهترینه ولی به خاطر گرون بودن و ناموجود بودن به این برند رجوع کردم که به نظرم خوب نبود

  2. سلام. همیشه در نظر داشته باشید از نوار بهداشتی های با کیفیت انتخاب کنید.چون ممکن است کیفیت نامرغوب برای پوست ایجاد حساسیت نموده و جوش های پوستی ایجادکند و باعث عفونت شود.

  3. همیشه قیمت عمده از قیمت تکی پایین تر و کمتر است امیدوارم قیمت های عمده ای که شما برای محصولات خودتون در نظر گرفتید پایین تر باشه و برای ما صرفه اقتصادی داشته باشد تا بتوانیم این محصولات را به صورت عمده ازتون خریداری کنیم من از سایت های دیگه هم قیمت گرفتم و با توجه به اینکه منتظر قیمت پیشنهادی شما هستم سعی می کنم که اگر قیمت پیشنهادی شما کمتر بود از سایت شما خیلی خودم را حتما انجام بدم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما