قیمت روز دستمال کاغذی مینا

قیمت روز دستمال کاغذی مینا با وجود تورم و تغییر قیمت ها در سایت این شرکت موجود می باشد که این سایت هر روز به روز رسانی می شود تا خریداران را از سردرگمی قیمت نجات دهند.

دستمال کاغذی مینا

شرکت تولیدی دستمال کاغذی مینا

دستمال کاغذی مینا و بیتا از زیر مجموعه نیمه شعبان می باشد که هر کدام جداگانه با برندهای خود مشغول تولید محصولات بهداشتی می باشد.
شرکت مینا مدتی بود از چشم مردم دور شد و کمتر به چشم آنها آمدند بااینکه این محصول از نظر کیفیت عالی بود ولی محو شد .
تا اینکه از طریق اینترنت دوباره به چشم خریداران و مشتریان آمدیم. این شرکت تولیدی توانست با کمک اینترنت راه اندازی شود و محصول خود را مستقیم در بازار های سراسر کشور عرضه نماید.
دستمال کاغذی مینا تنوع بسیار بالایی دارد که نیاز های متفاوتی را پوشش میدهد با اینکه هر روز علایق و سلایق مردم روز به روز تغییر میکنند دستمال کاغذی مینا توانسته نیاز مردم را تامین کنند.

دستمال کاغذی مینا

انواع دستمال کاغذی مینا

دستمال کاغذی مینا با وجود تنوع بالا در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام مصارف مختلف و متعددی دارد از جمله :

  • دستمال کاغذی حوله ای
  • دستمال کاغذی رولی
  • دستمال کاغذی جیبی
  • دستمال کاغذی فله ای
  • دستمال کاغذی جعبه ای و نایلونی

طراحان ماهری در این شرکت تولیدی مشغول به فعالیت هستند که خلاقیت آنها در طراحی بسته بندی بسیار شگفت انگیز بوده است.
طراحی در بسته بندی و خود دستمال کاغذی باعث جلب مشتری می شود که چون مردم همیشه به دنبال زیبایی هستند و زیبایی را انتخاب می کنند که این شرکت امتحان خود را در این زمینه پس داده است.

قیمت روز دستمال کاغذی مینا

این شرکت به عنوان یک شرکت نوظهوری می باشد که باب تولید بالا و ایجاد نمایندگی فعال در شهرستان های جای خود را در غرفه ی محصولات بهداشتی باز کند.
جهت خرید این محصول می توانید می توانید از طریق اینترنت اقدام به خرید کنید تا به صورت مستقیم و قیمت پایین محصول را به دست مشتریان ارائه دهیم.
با توجه به تورم بالا مردم به دنیال جنس ارزان هستند که این شرکت چنین فرصتی را به مشتریان می دهند که این محصول را می توانید با قیمت پایین خریداری نمائید.

دستمال کاغذی مینا

قطب تولید دستمال کاغذی مینا

یکی از مراکز مهم مراکز تولید دستمال کاغذی مینا در سایت اینترنتی این شرکت می باشد . این شرکت هنوز وارد عرصه صادراتی نشده است ولی در آینده نه چندان دور وارد میدن صادراتی می شود و از رقیب های سر سخت برندهای معروف می شویم.
این شرکت انواع محصولات سلولزی را تولید می کند و تخصص اصلی این شرکت تولید دستمال کاغذی با کیفیت است ک ه به صورت ارزان در خدمت خریداران قرار می دهد.
برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش این شرکت در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما