دستمال کاغذی فله ای ارزان درب کارخانه

دستمال کاغذی فله ای ارزان به صورت کیلویی و با حجم بالا از درب کارخانه ارسال می شود. لازم به ذکر است این دستمال کاغذی ها از نظر کیفیت و مرغوبیت خوب هستند و تنها به علت اشکال در خط تولید به این شیوه به فروش می رسند. این مدل از محصول با دستمال کاغذی متفرقه متفاوت است و هیچ مارک و برندی ندارد.

دستمال کاغذی فله ای ارزان

دستمال کاغذی فله ای ارزان چیست؟

با توجه به این که در ایران خیلی از کارخانه های دستمال کاغذی با دستگاه های قدیمی کار می کنند شاهد هستیم که این دستگاه ها پرتی و خطای زیادی دارند. البته این نمونه ها کاملا تمیز و قابل استفاده هستند و با ضایعات دستمال کاغذی متفاوت هستند. معمولا کارگران بعد از پایان هر شیفت کاری دستمال هایی که قابل بسته بندی و جعبه کردن نباشند را جدا کرده و در کیسه های نایلونی میریزند. دستمال کاغذی فله ای ارزان با داشتن قیمت به صرفه و مناسب برای کسانی که نمی خواهند از دستمال به عنوان تزئین استفاده کنند مثلا در کارخانه ها و تعمیرگاه ها کاربرد زیادی دارد.

دستمال کاغذی فله ای ارزان

دستمال کاغذی درب کارخانه

کارخانه های بزرگ دستمال کاغذی که در شهرهایی مانند قم، تهران و تبریز هستند متعلق به بزرگان بازار است و هر کسی اجازه ورود به این کارخانه ها را ندارد. مگر با هماهنگی قبلی و برای ثبت یا دریافت سفارش ضایعات دستمال کاغذی.

دستمال کاغذی فله ای ارزان

اما توصیه می شود برای گرفتن یک سفارش خوب به کارخانه اصلی مراجعه کنید. از آن جا که شرکت های کوچکتر دستمال کاغذی همواره مشکل فروش دارند و همیشه خواهان مشتری بیشتری هستند می توانید از درب کارخانه دستمال کاغذی فله ای ارزان را تهیه کنید. به این شیوه تمام واسطه ها و دلال ها را می توانید دور بزنید و قیمت اصلی جنس را بپردازید. همانطور که می دانید امروزه در ایران در هر صنفی دلال بازی و واسطه گری مد شده و این کاملا به ضرر تولیدکننده و مصرف کننده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما